Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21046105
1
Perioada de actualizare
de la
29.10.2021 16:05
până la 05.11.2021 10:00
până la 05.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
05.11.2021 10:00
până la 12.11.2021 14:00
până la 12.11.2021 14:00
3
Licitaţie
de la
15.11.2021 08:00
până la 15.11.2021 14:01
până la 15.11.2021 14:01
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
695 816,18 MDL
Perioada clarificărilor:
29 oct 2021, 16:05 - 5 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 nov 2021, 10:00 - 12 nov 2021, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de etalonare, verificare periodică și metrologică a dispozitivelor medicale pentru anul 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2021, 16:05
Data ultimilor modificări
2 nov 2021, 16:14
Achizitii.md ID
21046105
MTender ID
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot 1: Servicii de verificare periodică a monitoarelor de pacient
Buget: 156840.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lot 2: Servicii de verificare periodică a Dispozitivelor de anestezie
Buget: 22100.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lot 3: Servicii de verificare periodică a Dispozitivelor de respirație artificială și ventilatoare pulmonare
Buget: 37296.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Lot 4: Servicii de verificare periodică a Seturilor de lentile de testare oftalmologică
Buget: 14934.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 6 - Lot 6: Servicii de verificare periodică a Pompelor de infuzie și pompe cu seringă
Buget: 221550.0 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - Lot 7: Servicii de verificare periodică a Dispozitivelor de electrochirurgie cu curenți de înaltă frecvență
Buget: 57276.0 MDL
Activ
Lotul nr. 8 - Lot 8: Servicii de verificare periodică a Pulsoximetrelor și pulsometre
Buget: 12870.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - Lot 9: Servicii de verificare periodică a Dispozitivelor de măsurare a presiunii arteriale neinvazive (mecanice)
Buget: 1750.0 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - Lot 10: Servicii de verificare periodică a Incubatorului pentru nou-născuți
Buget: 1467.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 12 - Lot 12: Servicii de verificare periodică a Sterilizatoarelor cu aer uscat
Buget: 2670.0 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - Lot 13: Servicii de verificare periodică a Sterilizatoarelor cu aburi (autoclave)
Buget: 5140.0 MDL
Activ
Lotul nr. 14 - Lot 14: Servicii de verificare periodică a Termostatelor
Buget: 10400.0 MDL
Activ
Lotul nr. 15 - Lot 15: Servicii de verificare periodică a Centrifugilor de laborator
Buget: 13300.0 MDL
Activ
Lotul nr. 16 - Lot 16: Servicii de verificare periodică a Dozatoarelor mecanice și electronice de laborator
Buget: 8050.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 18 - Lot 18: Servicii de verificare periodică a Dispozitivelor de resuscitare prin defibrilare externă
Buget: 43744.0 MDL
Activ
Lotul nr. 19 - Lot 19: Servicii de verificare periodică a Spirometrelor electronic
Buget: 1112.0 MDL
Activ
Lotul nr. 20 - Lot 20: Servicii de verificare periodică a Dispozitivelor de fizioterapie
Buget: 12845.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.docx
Istoricul documentului
-
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.docx
ID: 45a6665a-21d8-4176-a7ad-5157e8247366
Documentele la ofertă
-
documentatia standard modificat.docx
ID: 45a6665a-21d8-4176-a7ad-5157e8247366
Documentele la ofertă
-
documentatia standard .docx
ID: 45a6665a-21d8-4176-a7ad-5157e8247366
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
2.11.21 16:14
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.semnat (6).pdf
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.semnat (6).pdf
Istoricul documentului
-
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.semnat (6).pdf
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.semnat (6).pdf
ID: 79fda652-c3a6-4c34-b5f7-f820433dbcc5
Documentele la ofertă
-
documentatia standard modificat.semnat (5).pdf
documentatia standard modificat.semnat (5).pdf
ID: 79fda652-c3a6-4c34-b5f7-f820433dbcc5
Documentele la ofertă
-
documentatia standard .semnat (3).pdf
documentatia standard .semnat (3).pdf
ID: 79fda652-c3a6-4c34-b5f7-f820433dbcc5
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
2.11.21 16:14
anunt_de_participare nou.semnat (6).pdf
anunt_de_participare nou.semnat (6).pdf
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare nou.semnat (6).pdf
anunt_de_participare nou.semnat (6).pdf
ID: 88d65566-e4a6-42e5-8faf-a0a258c72872
tenderNotice
-
anunt de participare modificat.semnat (5).pdf
anunt de participare modificat.semnat (5).pdf
ID: 88d65566-e4a6-42e5-8faf-a0a258c72872
tenderNotice
-
anunt de participare .semnat (3).pdf
anunt de participare .semnat (3).pdf
ID: 88d65566-e4a6-42e5-8faf-a0a258c72872
tenderNotice
tenderNotice
-
2.11.21 16:14
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK