1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2021 15:26
până la 12.01.2022 13:28
2
Propunerea ofertelor
de la 12.01.2022 13:28
până la 18.01.2022 13:29
3
Licitaţie
de la 19.01.2022 14:00
până la 19.01.2022 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2021, 15:26 - 12 ian 2022, 13:28
Perioada de depunere a ofertelor: 12 ian 2022, 13:28 - 18 ian 2022, 13:29
Începutul licitației: 19 ian 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Tehncica de calcul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Calmîș
Telefonul de contact
022241240
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2021, 15:18
Data ultimilor modificări
3 ian 2022, 14:59
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 000 MDL
Achizitii.md ID
21046099
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Durata contractului
26 nov 2021 00:00 - 28 febr 2022 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Calculator All-in-One PC (Brand Name International) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 80.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
-
29.10.21 15:30
DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
29.10.21 15:30
11_it_usm_caiet de sacini_modificat.docx
Documentele la ofertă
-
3.01.22 14:59
anunt de participare modificat.pdf anunt de participare modificat.pdf
tenderNotice
-
3.01.22 14:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 1 268 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor caietului de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

,,Fors-Computer” SRL

Preţul ofertei: 1 268 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 1
Data:
29 oct 2021, 17:19
Subiectul întrebării:
Calculator All-in-One PC
Întrebare:
Display Stand: Pivot ajustabil după înălțime Această caracteristică este doar la AIO a companiei Dell. Rugăm să fie exclusă caracteristica dată.
Răspuns (3 nov 2021, 16:34):
Bună ziua, afirmația din solicitare nu corespunde realității. Calculatoare AIO cu pivot ajustabil după înălțime produc și alte companii internaționale, cum ar fi HP, Lenovo. Pot fi aduse și alte exemple.
Lot 1
Data:
29 oct 2021, 17:24
Subiectul întrebării:
Livararea
Întrebare:
Livrare: până la 90 zile Corect întelegem, că sunt indicate zile lucrătoare? Datorită situației curente în domeniul IT este imposibil de livrat în așa termeni, rugăm să fie modificat termenul dat în 120 zile lucrătoare.
Răspuns (3 nov 2021, 09:44):
Buna ziua, termenul de livrare este de 90 de zile calendaristice.
Lot 1
Data:
29 oct 2021, 17:56
Subiectul întrebării:
Web-Camera
Întrebare:
Web-Camera: min 1080 la 30 fps, FHD - trebuie să fie cu infraroșu?
Răspuns (3 nov 2021, 09:41):
Buna ziua, optiunea IR nu este obligatorie.
Lot 1
Data:
10 ian 2022, 16:55
Subiectul întrebării:
Documente de calificare
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, În conformitate cu Legea privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015 și anume, art.65 alin.(4), prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă. Rugam respectuos, ca: punctul Service Centru Autorizat, inclusiv prezentarea certificatelor a min. 2 ingineri autorizaţi în anunțul de particpare la capitol "Documente obligătorii" să fie menționate ca "Documentele prezentate la solicitare", ceea ce pastreaza transparenta ofertei nu și a calificarea profesionă a companiilor si a angajatilor.
Răspuns (11 ian 2022, 09:55):
Stimate operator economic, documentele prevăzute la p. 16 din anunțul de participare „Autorizație de la producător MAF (Manufacturer Authorization Form)„ și „Service Centru Autorizat, inclusiv a specialiștilor” sunt obligatorii la depunerea ofertei, aceasta fiind cerința autorității contractante.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări