1
Perioada de actualizare
de la 28.10.2021 16:32
până la 04.11.2021 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 04.11.2021 16:30
până la 09.11.2021 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 658 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 28 oct 2021, 16:32 - 4 nov 2021, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 4 nov 2021, 16:30 - 9 nov 2021, 16:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de amenajarea parcului de agrement din s.Palanca r/l Stefan Voda
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4227, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Palanca (r-l Ştefan Vodă), A. Ghidirim 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Cozlovschi
Telefonul de contact
068258452
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2021, 16:25
Data ultimilor modificări
29 oct 2021, 17:27
Valoarea estimată (fără TVA)
658 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21046042
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4227, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Palanca (r-l Ştefan Vodă), A. Ghidirim 12
Durata contractului
11 nov 2021 16:31 - 29 mai 2022 16:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de amenajarea parcului de agrement din s.Palanca r/l Stefan Voda CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard de lucrări.docx
Documentele la ofertă
-
28.10.21 16:32
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
28.10.21 16:32
duae_ro_0.docx
Documentele la ofertă
-
28.10.21 16:32
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
29.10.21 17:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IDEAL CRISLUCI

Preţul ofertei: 621 554,95 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Marialexprim

Preţul ofertei: 650 913 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor indecate in anunt de participare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DELTA FORTA SECURITATE

Preţul ofertei: 783 085 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări