1
Perioada de actualizare
de la 28.10.2021 12:21
până la 02.11.2021 15:32
2
Propunerea ofertelor
de la 02.11.2021 15:32
până la 09.11.2021 15:32
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 21 337,69 MDL
Perioada clarificărilor: 28 oct 2021, 12:21 - 2 nov 2021, 15:32
Perioada de depunere a ofertelor: 2 nov 2021, 15:32 - 9 nov 2021, 15:32
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou pentru activitatea cirenta a instituției
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Psenitchi Olesea
Telefonul de contact
060666618
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2021, 11:23
Data ultimilor modificări
1 nov 2021, 15:32
Valoarea estimată (fără TVA)
21 337,69 MDL
Achizitii.md ID
21046003
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Durata contractului
15 nov 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou pentru activitatea cirenta a instituției CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 61.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
invitatie concurs achizitie rechizite birou.pdf invitatie concurs achizitie rechizite birou.pdf
tenderNotice
-invitatie la concurs rechizitet.doc și anexele
28.10.21 13:36
Documentele lotului
lot rechizite_ a. 2021.xlsx
-Rechizite de birou pentru activitatea cirenta a instituției
1.11.21 15:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 21 304,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de lucru pentru achiziții publice nr. 19 din 11.11.2021
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 21 842,29 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Rechizite de birou
Data:
1 nov 2021, 14:35
Subiectul întrebării:
p. 40
Întrebare:
Buna ziua, sunteti siguri ca marimea radierei 125mm x 65mm x13mm?? 12 cm pe 6 cm? Multumesc de raspuns
Răspuns (1 nov 2021, 15:09):
Radieră FACTIS BM -30/5,9x2x1 cm, multumesc pentru precizare
Rechizite de birou
Data:
1 nov 2021, 14:44
Subiectul întrebării:
p.61
Întrebare:
Tavita orizontala din plastic, sau verticala?
Răspuns (1 nov 2021, 15:15):
Taviță documente orizontală, multumesc pentru precizare
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări