1
Perioada de actualizare
de la 25.10.2021 16:40
până la 04.11.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.11.2021 17:00
până la 11.11.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 425 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 oct 2021, 16:40 - 4 nov 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 nov 2021, 17:00 - 11 nov 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reînnoirea subscripției (suport) pentru produsele IBM Informix
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balîca Evgheni
Telefonul de contact
067381138
Datele achizitiei
Data publicării
25 oct 2021, 16:30
Data ultimilor modificări
25 oct 2021, 16:40
Valoarea estimată (fără TVA)
425 000 MDL
Achizitii.md ID
21045858
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Durata contractului
15 nov 2021 16:37 - 31 dec 2021 16:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reînnoirii subscripției (suport) pentru produsele IBM Informix enterprise edition CPU CPV: 48600000-4 - Pachete software pentru baze de date şi operare
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Reînnoirii subscripției (suport) pentru produsele IBM Informix client SDK CPV: 48600000-4 - Pachete software pentru baze de date şi operare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard ibm informix.docx
Documentele la ofertă
-
25.10.21 16:40
duae ibm informix.doc
Documentele la ofertă
-
25.10.21 16:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 412 404 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru pentru achiziții, oferta întrunește cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice solicitate și oferă prețul cel m-ai scăzut, astfel a fost desemnată câștigătoarea procedurii de achiziție în cauză.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 423 781 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări