1
Perioada de actualizare
de la 25.10.2021 10:54
până la 30.10.2021 11:52
2
Propunerea ofertelor
de la 30.10.2021 11:52
până la 03.11.2021 18:52
3
Licitaţie
de la 04.11.2021 14:00
până la 04.11.2021 14:37
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 623 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 oct 2021, 10:54 - 30 oct 2021, 11:52
Perioada de depunere a ofertelor: 30 oct 2021, 11:52 - 3 nov 2021, 18:52

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament medical (masă de operații cu accesorii și lampă)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str.31 August 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Zara Viorica
Telefonul de contact
025823357
Datele achizitiei
Data publicării
25 oct 2021, 10:54
Data ultimilor modificări
28 oct 2021, 11:52
Achizitii.md ID
21045814
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_masa operatii.semnat.pdf duae_masa operatii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
25.10.21 10:54
anunt-masa operatie.semnat.pdf anunt-masa operatie.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
25.10.21 10:54
ds_bunuri_servicii_masa -operatii.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
25.10.21 14:06
duae_masa operatii.doc
Documentele la ofertă
DUAE
25.10.21 14:06
ds_bunuri_servicii_masa -operatii.semnat (2).pdf ds_bunuri_servicii_masa -operatii.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
28.10.21 11:52
Data:
25 oct 2021, 11:15
Subiectul întrebării:
Lot 1 si 2
Întrebare:
Bună ziua, Va rog să incarcati fisierele in word. Mulțumesc
Răspuns (25 oct 2021, 14:07):
fisierele in word au fost atasate
Data:
25 oct 2021, 11:51
Subiectul întrebării:
Termen de livrare și prestarea serviciilor
Întrebare:
Vă rog să modificați termenii de livrare și prestarea servicilor de la 30 zile la 45 zile. Mulțumesc!
Răspuns (25 oct 2021, 11:59):
Nu se poate de prelungit termenii de livrare mai mult de 30 zile deoarece anul bugetar se finisează la 30 decembrie,respectiv nu ne încadrăm în termeni.
Data:
25 oct 2021, 12:15
Subiectul întrebării:
Termen de livrare și prestarea serviciilor
Întrebare:
Pînă la 30 decembrie mai sunt +-2 luni, vă rugăm respectuos să schimbați termenii de livrare. CENTRUL PENTRU ACHIZITII PUBLICE CENTRALIZATE IN SANATATE oferă operatorilor economici 45 zile pentru livrare si instalare. Mulțumim!
Răspuns (25 oct 2021, 14:11):
Tterminul de livrare e 30 de zile de la semnarea contractului de achizitii. procedura de depunre a ofertelor se inchee la 4 noiembrie , 3-4 zile sunt necesare pentru evaluarea ofertelor , avizarea documentelor la agentia achizitii publice este 3-4 zile, terminul obligatoriu la semnarea contractului 6 zile , aprobarea la trezorerie 1-2 zile , puneti si zilele de sambata si duminica , deci calculati si d-ra.
Data:
26 oct 2021, 20:09
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Va rugam sa modificati termenul delivrare intrucit nu se reuseste livrarea produselor, mai ales in contextul pandemic, toti producatorii livreaza cu intirziere, CAPCS prelungeste la necesitate termenii de valabilitate a contractelor. NU FAVORȚIÎĂZATI DOAR UN SINGUR OFERTPOANT
Răspuns (27 oct 2021, 09:39):
Mai sus am explicat din ce cauza nu putem mari termenul de livrare , La semnarea contracului vom lua in vedere situația pandemica și alte situatii exceptionale incluciv si valabilitatea contrctului.
Data:
26 oct 2021, 20:21
Subiectul întrebării:
Partametri lampa
Întrebare:
Solicitam revizuirea parametrilor tehnici pentur lampa de operatii. Nu se indica diametrul spotului focal, un parametru decisiv in procedurile chirurgicale. Rugam rezuirea distantei de lucru 0,7-1,4 m, sa fie de 0,7-1, 3 m.
Răspuns (27 oct 2021, 13:36):
Conformati-vă conform specificațiilor tehnice din documentația standard.D -stra puteți indica suplimentar si alte caracteristici ale lampii solicitate.
Data:
27 oct 2021, 06:51
Subiectul întrebării:
Cerinùe tehnice
Întrebare:
Conform pct. 10 din anunțul de participare se solicită că ”În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta): pentru toate loturile”. Prin urmare, un operator economic nu poate depune oferta doar pentru un singur lot, de exemplu doar pentru lotul1. Vă rugm sa confirmați sau să infirmați daca am înțeles corect clauza expusă în anunț. Vă mulțumesc anticipat pentru răspuns.
Răspuns (27 oct 2021, 09:28):
Puteti depune oferta si pentru un singur lot.Noi am specificat în p.10 toate variantele de depunere.
Data:
27 oct 2021, 07:04
Subiectul întrebării:
Garanția de oferta
Întrebare:
Spuneți vă rog ce se are în vedere prin garanție de oferta - cuantumul. Conform Legii 131/2015 cu privire la achizițiile publice garanția de oferta poate constitui 1%sau 2%
Răspuns (27 oct 2021, 09:49):
Nu am solicitat garanția pentru oferta. La procedurile de concurs prin COP nu e obligatoriu garantia pentru oferta conform Legii 131 /2015 art. 68,alin.5.
Data:
27 oct 2021, 20:41
Subiectul întrebării:
Conformati-vă conform specificațiilor tehnice din documentația standard.D -stra puteți indica suplimentar si alte caracteristici ale lampii solicitate.
Întrebare:
Nu se indica diametrul spotului focal, un parametru decisiv in procedurile chirurgicale. Rugam insistent indicarea acestui parametru, tipurile de proceduri chirurgicale sint diferite, nu se compara ORL cu chirurgie abdominala, si cimpul operator este diferit. Specificati acest parametru, in caz contrar cineva vine cu lampa chirurgicala mica care va nu va fi de folos.
Răspuns (29 oct 2021, 10:21):
Modificări au fost efectuate în specificația tehnică din anexa 22 la documentația standard.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.