1
Perioada de actualizare
de la 22.10.2021 16:25
până la 27.10.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.10.2021 14:00
până la 01.11.2021 14:00
3
Licitaţie
02.11.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 303 529,08 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2021, 16:25 - 27 oct 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 oct 2021, 14:00 - 1 nov 2021, 14:00
Începutul licitației: 2 nov 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Potrivit descrierii bunurilor solicitate de către autoritatea contractantă prevăzute în Anexa nr. 18 la Caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Indiuhova Asea
Telefonul de contact
022 73-93-68
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2021, 15:53
Data ultimilor modificări
25 oct 2021, 10:53
Valoarea estimată (fără TVA)
303 529,08 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
303,53 MDL
Achizitii.md ID
21045787
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
3 nov 2021 16:21 - 30 dec 2021 16:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Potrivit descrierii bunurilor solicitate de către autoritatea contractantă prevăzute în Anexa nr. 18 la Caietul de sarcini CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 2565.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.10.21 16:25
declaratie_ro.doc
Ilustrare
-
22.10.21 16:25
anexele la caietul de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
Anexele la Caietul de sarcini
22.10.21 16:25
documentatia standart.pdf documentatia standart.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard
25.10.21 10:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UNIVERSCOM

Preţul ofertei: 302 670 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări