1
Perioada de actualizare
de la 21.10.2021 16:19
până la 26.10.2021 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 26.10.2021 08:30
până la 03.11.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 170 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 oct 2021, 16:19 - 26 oct 2021, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 26 oct 2021, 8:30 - 3 nov 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a sistemului de electricitate interior
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alba Iulia 75/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Constantia Barbaros
Telefonul de contact
069188281
Datele achizitiei
Data publicării
21 oct 2021, 15:57
Data ultimilor modificări
22 oct 2021, 13:56
Valoarea estimată (fără TVA)
170 000 MDL
Achizitii.md ID
21045742
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alba Iulia 75/3
Durata contractului
15 nov 2021 16:14 - 31 dec 2021 16:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sistemului de electricitate interior CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
21.10.21 16:19
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
21.10.21 16:19
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
21.10.21 16:19
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
21.10.21 16:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Zepto

Preţul ofertei: 169 763,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea ofertei cu cerintele inaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de reparație a sistemului de electricitate interior
Data:
22 oct 2021, 08:56
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna ziua, Puteti anexa schema la BZUMURI si PD ? Va rugam foarte mult, și mulțumim prealabil !
Răspuns (22 oct 2021, 14:07):
Buna ziua , schema de proiect poate fi examinata in incinta Direcție din str. Alba Iulia 75/3,
Lucrări de reparație a sistemului de electricitate interior
Data:
22 oct 2021, 17:00
Subiectul întrebării:
ISO
Întrebare:
Din anunt de participare se intelege ca este necesar de prezentat Certificat de conformitate pentru materiale SAU ISO9001 - acest iso tine de materiale sau de CALITATE, si PROTECTIA MEDIULUI ? A doua intrebare sunt necesare ambele documente sau unu din ele ?
Răspuns (25 oct 2021, 10:54):
Este necesar de certificate de conformitate la principalele materiale care vor fi utilizate și ofertantul trebuie sa detina ISO 9001.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări