1
Perioada de actualizare
de la 21.10.2021 13:54
până la 01.11.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.11.2021 11:00
până la 12.11.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 62 500 MDL
Perioada clarificărilor: 21 oct 2021, 13:54 - 1 nov 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 nov 2021, 11:00 - 12 nov 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 (două) servere Lenovo System x3650 M5
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
21 oct 2021, 13:30
Data ultimilor modificări
21 oct 2021, 13:54
Valoarea estimată (fără TVA)
62 500 MDL
Achizitii.md ID
21045726
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
6 dec 2021 13:44 - 31 dec 2022 13:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 (două) servere Lenovo System x3650 M5 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
21.10.21 13:54
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
21.10.21 13:54
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
21.10.21 13:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 56 878 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări