1
Perioada de actualizare
de la 27.10.2021 16:11
până la 08.11.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.11.2021 12:00
până la 18.11.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 830 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 oct 2021, 16:11 - 8 nov 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 nov 2021, 12:00 - 18 nov 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Computer de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Meteoglo
Telefonul de contact
+37378102285
Datele achizitiei
Data publicării
20 oct 2021, 16:37
Data ultimilor modificări
28 oct 2021, 9:52
Valoarea estimată (fără TVA)
830 000 MDL
Achizitii.md ID
21045683
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
22 nov 2021 15:29 - 30 dec 2021 15:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Computer de birou CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
27.10.21 16:11
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
27.10.21 16:11
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare
27.10.21 16:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Evrinet

Preţul ofertei: 820 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 1 072 970 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Computer de birou
Data:
28 oct 2021, 13:20
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua.Conform comunicatului AAP din 10/09/2020 - 17:30, autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Este de menționat că, potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova. Va multumim anticipat pentru raspuns.
Răspuns (29 oct 2021, 18:53):
Buna ziua! Autoritatea Contractantă va solicita ( de la ofertantul care se află în statutul de „în considerare” din SIA RSAP toate documrentele necesare. Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Computer de birou
Data:
3 nov 2021, 18:15
Subiectul întrebării:
Monitor Boxe
Întrebare:
O zi buna! Vă rugăm să clarificați dacă este permisă oferirea unui monitor cu difuzoare externe cu intrare audio 3.5mm. Vă mulțumesc pentru răspunsul dumneavoastră.
Răspuns (4 nov 2021, 10:34):
Buna ziua! Vă conduceți după caiet de sarcini. Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări