1
Perioada de actualizare
de la 20.10.2021 13:13
până la 25.10.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.10.2021 10:00
până la 28.10.2021 11:00
3
Licitaţie
29.10.2021 12:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 500 MDL
Perioada clarificărilor: 20 oct 2021, 13:13 - 25 oct 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 oct 2021, 10:00 - 28 oct 2021, 11:00
Începutul licitației: 29 oct 2021, 12:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Masă din inox pentru resturi cu poliţă inferioară
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
20 oct 2021, 12:53
Data ultimilor modificări
20 oct 2021, 13:13
Valoarea estimată (fără TVA)
7 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
75 MDL
Achizitii.md ID
21045644
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
8 nov 2021 02:00 - 15 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Masă din inox pentru resturi cu poliţă inferioară - realizată integral din inox alimentar AISI 304 cu durabilitate înaltă, cu grosimea inoxului de minim 1,5 mm. - dimensiuni: (mm) (L1500* W1000*H850) - carcasa şi picioarele din ţeavă pătrată 40x40 mm cu grosimea de minim 1,5 mm, reglabile după înălţime pentru compensarea deformărilor podelei, cu bordură de protecţie de 50 mm; - suprafaţa mesei cu orificiu la mijlocul mesei destinat scurgerii deşeurilor cu raza de 160 mm, cu bordură de protecţie de 50 mm; - Garanţie anti-rugină la materia primă minim 5 ani (în condiţii favorabile de exploatare). - Garanţie minim 2 ani. - livrarea bunului se efectuează prin Secţia alimentară, la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea bunului în cantina Academiei Militare conform cerinţelor din contul operatorului economic; - pe perioada garanţiei inventarului, operatorul economic se obligă să înlăture defecţiunile apărute din cont propriu. Livrarea: mun. Chişinău, str. Haltei 23. CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard utilaj repetare.signed.pdf documentatia standard utilaj repetare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standard
20.10.21 13:13
documentatia standard utilaj repetare.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standard
20.10.21 13:13
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
20.10.21 13:13
anunt de participare utilaj repetare.signed.pdf anunt de participare utilaj repetare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt de participare
20.10.21 13:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Inoxplus SRL

Preţul ofertei: 7 322,92 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări