Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
15.11.2021 10:31
până la 27.11.2021 16:09
până la 27.11.2021 16:09
2
Propunerea ofertelor
de la
27.11.2021 16:09
până la 08.12.2021 16:09
până la 08.12.2021 16:09
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 227 000 MDL
Perioada clarificărilor:
15 nov 2021, 10:31 - 27 nov 2021, 16:09
Perioada de depunere a ofertelor:
27 nov 2021, 16:09 - 8 dec 2021, 16:09
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Echipament de laborator
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Korolenko 2/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2021, 10:31
Data ultimilor modificări
25 nov 2021, 10:12
Achizitii.md ID
21045517
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 6 - Loggere cu display pentru monitorizarea temperaturii cu tehnologie Wireless si doua sonde de temperatura externa
Buget: 160000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 7 - Loggere cu display pentru monitorizarea temperaturii umiditatii cu tehnologie Wireless
Buget: 140000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - Frigider biomedical, farmaceutic cu congelator 2 în 1
Buget: 360000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.21 10:31
anexe final.pdf
anexe final.pdf
Istoricul documentului
-
anexe final.pdf
anexe final.pdf
ID: 6c25d8c7-8b22-4ae8-aeca-692ad491ac7b
Documentele la ofertă
-
anexe.pdf
anexe.pdf
ID: 6c25d8c7-8b22-4ae8-aeca-692ad491ac7b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
19.11.21 09:44
Data:
25 nov 2021, 10:12
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Stimata Autoritate contractata!
tinand cont de efectele cauzate de situatia pandemica la nivel mondial, in care producatorii de echipamente duc lipsa de componente electronice, materie prima si personal calificat, perioada de producere pentru echipamentele mai complexe se majoreaza substanțial. Totodată este de atras atenția ca perioada data coincide cu perioada sarbatorilor de iarna in care punctele de conexiune logistica sunt supra incarcare, astfel incat timpul de prelucrare a comenzilor si livrare practic se dubleaza. Aceste circumstanțe independente de noi, duc la majorarea timpului de producere si logistică, afectand considerabil perioada de livrare. Astfel, solicitam respectuos majorarea termenului de livrare pentru cu pana la 60 de zile lucratoare din momentul Inregistratrii contractului la TS.
Răspuns (25 nov 2021, 16:09):
Bună ziua. Contractele care urmează să fie încheiate în baza procedurii date se vor semna și transmite către Trezoreria de Stat la începutul anului 2022, evaluarea ofertelor și anunțarea cîștigătorilor va avea loc pînă la mijlocul lunii decembrie. De aici puteți câștiga timp pentru a vă încadra ulterior în termenul de livrare. Totodată, menționăm că la moment nu este posibilă redactarea procedurii pentru a opera careva modificări.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK