1
Perioada de actualizare
de la 15.10.2021 15:29
până la 29.10.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.10.2021 09:00
până la 23.11.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 166 980 MDL
Perioada clarificărilor: 15 oct 2021, 15:29 - 29 oct 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 oct 2021, 9:00 - 23 nov 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

HG Nr.775 din 03.07.2007; Calitatea I; Feliată uniform; Ambalată câte 1buc. pîine aparte, în ambalajul Producătorului (cu logo-ul acestuia) care va conține pe ambalaj componența produsului; Ambalaj: ladă; Livrarea: zilnic, nu mai tîrziu de ora 09.00; În perioada 01.01.2022-31.12.2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
15 oct 2021, 15:16
Data ultimilor modificări
20 oct 2021, 14:13
Valoarea estimată (fără TVA)
166 980 MDL
Achizitii.md ID
21045498
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
50.Pîine cu secară CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 16500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
15.10.21 15:29
2. ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 produse alimentare p-u 2022.docx
Criterii de eligibilitate
-
20.10.21 14:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Dorianis & Co SRL

Preţul ofertei: 128 205 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Preţul ofertei: 131 389,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI

Preţul ofertei: 155 832,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări