1
Perioada de actualizare
de la 14.10.2021 16:35
până la 21.10.2021 14:55
2
Propunerea ofertelor
de la 21.10.2021 14:55
până la 30.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 372 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 oct 2021, 16:35 - 21 oct 2021, 14:55
Perioada de depunere a ofertelor: 21 oct 2021, 14:55 - 30 oct 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

„Reparația capitală a încăperilor separate a LT ”G.Coșbuc” din mun.Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Contract pe 2 ani:
a.2021 – 368 000,00 lei cu TVA
a.2022 – 78 400,00 lei cu TVA
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 oct 2021, 14:52
Valoarea estimată (fără TVA)
372 000 MDL
Achizitii.md ID
21045410
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, m.Bălți, bd Larisa,3
Durata contractului
1 nov 2021 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
„Reparația capitală a încăperilor separate a LT ”G.Coșbuc” din mun.Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
DUAE
14.10.21 16:35
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE
14.10.21 16:35
Caiet de sarcini.semnat
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
14.10.21 16:35
Forma nr.5
Documentele la ofertă
lista cu cantitati
14.10.21 16:35
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declaratie
14.10.21 16:35
Forma nr.1.semnat
Documentele la ofertă
lista cu cantitati
14.10.21 16:35
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declaratie
14.10.21 16:35
Forma nr.1
Documentele la ofertă
lista cu cantitati
14.10.21 16:35
documentatia_standard_lucrari - incaperi LT Cosbuc
Documentele la ofertă
formulare, contract-model
14.10.21 16:35
Forma nr.5.semnat
Documentele la ofertă
lista cu cantitati
14.10.21 16:35
documentatia_standard_lucrari - incaperi LT Cosbuc.semnat
Documentele la ofertă
documentatia standard
14.10.21 16:35
Ferestre Cosbuc - desen tehnic.semnat
Documentele la ofertă
desen tehnic - ferestre
14.10.21 16:35
Anunț de participare - încăperi LT G.Coșbuc.semnat
Documentele la ofertă
anunt
14.10.21 16:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Blaved-Construct

Preţul ofertei: 302 634,36 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Au fost examinate documentele ofertantului cu cel mai mic preț SRL „Blaved-Construct”. Oferta SRL ”Vladmih Company” constituie un preț mai mare cu +11,94% decît valoarea estimativă și sursele financiare disponibile pentru achiziție. Oferta SRL „Blaved-Construct” constituie un preț mai mic cu -18,65% decît valoarea estimativă a achiziției, Documentele ofertei SRL „Blaved-Construct” conțin semnătură electronică validă. Sînt anexate toate formularele solicitate conform cerințelor Anunțului de participare. Devizul conține toate volumele de lucrări solicitate, graficul executării lucrărilor corespunde planului de finanțare și termenului de executare solicitat. Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL „Blaved-Construct” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Din motivul că suma contractului nu depășește sursele financiare alocate pentru a.2021, volumul lucrărilor urmează a fi executate și achitate totalmente pînă la 31.12.2021.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"VLADMIH COMPANY "

Preţul ofertei: 416 419,59 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări