1
Perioada de actualizare
de la 14.10.2021 14:34
până la 25.10.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.10.2021 10:00
până la 04.11.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 9 657 011 MDL
Perioada clarificărilor: 14 oct 2021, 14:34 - 25 oct 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 oct 2021, 10:00 - 4 nov 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a Centrului de Sănătate Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
14 oct 2021, 14:20
Data ultimilor modificări
22 oct 2021, 11:13
Valoarea estimată (fără TVA)
9 657 011 MDL
Achizitii.md ID
21045395
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Durata contractului
8 nov 2021 14:28 - 31 dec 2021 14:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a Centrului de Sănătate Hîncești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt modif- centrul de sanatate.pdf anunt modif- centrul de sanatate.pdf
tenderNotice
4 file
15.10.21 16:37
Documentele lotului
documentatia standart lucrari.docx
56 file
14.10.21 14:34
duae.doc
17 file
14.10.21 14:34
punctaj- centrul de sanatate.pdf
2 file
14.10.21 14:36
cs.doc
24 file
15.10.21 16:37
cs modif- centrul de sanatate.pdf
23 file
19.10.21 16:52
renghen cabinet-model.pdf
1 file
22.10.21 11:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

”SUNGA”

Preţul ofertei: 929 335 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări