Lucrări de reparație capitală a Centrului de Sănătate Hîncești
până la 25.10.2021 10:00
până la 04.11.2021 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunt modif- centrul de sanatate.pdf
anunt modif- centrul de sanatate.pdf
ID: 44a8fbad-85ca-4025-ab38-43b3269fa3c2
tenderNotice
-
anunt- centrul de sanatate.pdf
anunt- centrul de sanatate.pdf
ID: 44a8fbad-85ca-4025-ab38-43b3269fa3c2
tenderNotice
-
cs modif- centrul de sanatate.pdf
ID: 2c0af71d-6769-45df-aea0-f7804b2e213b19.10.21 16:52Specificaţie tehnică
-
caiet de sarcini.pdf
ID: 2c0af71d-6769-45df-aea0-f7804b2e213b15.10.21 13:46Specificaţie tehnică
-
cs- centrul de sanatate.pdf
ID: 2c0af71d-6769-45df-aea0-f7804b2e213b14.10.21 14:34Specificaţie tehnică
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
”SUNGA”
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".