1
Perioada de actualizare
de la 14.10.2021 10:36
până la 27.10.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.10.2021 08:00
până la 05.11.2021 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 619 700 MDL
Perioada clarificărilor: 14 oct 2021, 10:36 - 27 oct 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 oct 2021, 8:00 - 5 nov 2021, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, locality, str. Bd. Biruinta, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Barbăscumpă Nicolae
Telefonul de contact
+37368114432
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 oct 2021, 20:15
Valoarea estimată (fără TVA)
619 700 MDL
Achizitii.md ID
21045370
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, or.Criuleni, str. Viilor, din or. Criuleni
Durata contractului
8 nov 2021 02:00 - 20 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
14.10.21 10:36
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
14.10.21 10:36
Documente licitatie lucrari
Documentele la ofertă
DS
14.10.21 10:36
Anunt de intentie
tenderNotice
nunt de participare
14.10.21 10:36
Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
14.10.21 10:36
Documentele lotului
Caiet de sarcini
Caiet de sarcini
14.10.21 10:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Stancom Constrcut

Preţul ofertei: 497 858 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MAXCOSM PRIM

Preţul ofertei: 556 497,23 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Structural Construct

Preţul ofertei: 663 052,34 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele minime de calificare și cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. În urma examinări, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a decis în baza Grupului de lucru atribuirea contractului de achiziție publică operatorului economic pentru Lot 1 Lucrări de amenajare a cailor pietonale pe str. 31 August intersectie str. Orheiului, or. Criuleni – cu valoarea de 736,069.35 MDL (fără TVA) și Lot 2 Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni – cu valoarea de 663,052.34 MDL (fără TVA), SRL Structural Construct, și întrunirea tuturor criteriilor invocate în caietul de sarcini. Oferta câștigătoare corespunde cerințelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitație ce ține de prețul propus, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele și alte documente necesare calificării. La evaluarea părții financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerințele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările și respectând toate cerințele înaintate față de obiectul achiziției conform caietului de sarcini. Contractul de antrepiză va fi încheiat cu ofertantul câștigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanția pentru ofertă. Potrivit Ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achziții Publice – Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări