1
Perioada de actualizare
de la 13.10.2021 18:41
până la 25.10.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.10.2021 10:00
până la 03.11.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 oct 2021, 18:41 - 25 oct 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 oct 2021, 10:00 - 3 nov 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de pază fizică; sistem de alarmă împotriva efracției; sistem de alarmă antiincediară; sistem de verificare a transportului auto
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cecoi Mariana
Telefonul de contact
0-22-53-16-33, 079436345
Datele achizitiei
Data publicării
13 oct 2021, 18:41
Data ultimilor modificări
19 oct 2021, 11:33
Achizitii.md ID
21045336
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf
tenderNotice
-
18.10.21 08:51
duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf
Criterii de evaluare
-
18.10.21 08:51
Data:
19 oct 2021, 11:33
Subiectul întrebării:
Documentația standart și Caietul de sarcini
Întrebare:
Ce are IMSP Asociația Medicală Teritorială Botaneica, cu Documentrația standart care PREVEDE CLAR Ministerul Finanțelor informează despre publicarea Ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, nr. 115 din 15 septembrie 2021, în Monitorul Oficial nr. 230-237 din 01 octombrie 2021. Atenționăm asupra faptului că, Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii conține anexe destinate inițierii, publicării, atribuirii și modificării procedurilor de achiziții publice. Menționăm despre introducerea unui element nou al caietului de sarcini, și anume, condițiile/cerințele de furnizare, prestare și utilizare a energiei electrice, a gazelor naturale, a energiei termice, cât și alimentarea cu apă şi canalizare, produselor petroliere pentru alimentarea automobilelor, necesare în elaborarea ofertei operatorului economic. De asemenea, a fost modificat contractul - model. Acesta conține două părți: Partea I – generală, care este obligatorie, și care nu se modifică, doar cu excepția contractelor de achiziţii publice ce nu cad sub incidența Legii nr. 131/2015 privind achiziţiile publice; Partea II - condiții speciale ale contractului, se completează doar la necesitate, iar autoritatea contractantă are dreptul de a stabili condițiile/cerințele speciale în dependență de obiectul achiziției, condițiile achitării (în special la achiziționarea combustibilului, energiei electrice, gaze, apă și canalizare, salubritate, servicii de comunicații electronice, etc.), precum și condițiile achitării în avans. Totodată, în cadrul achizițiilor publice, nu se acceptă proiecte de contracte ce deviază de la contractul - model, întocmite de către prestator/furnizor cu excepția cazurilor, când serviciile sunt prestate în afara țării și sunt încheiate conform cadrului juridic local (de exemplu: serviciile de instruire, servicii hoteliere, etc.). Odată cu intrarea în vigoare a ordinului menționat, autoritățile contractante, urmează să aplice prevederile acestuia la efectuarea achizițiilor de bunuri și servicii pentru satisfacerea necesităților
Răspuns (20 oct 2021, 08:25):
la procedura data sunt anexate documentele standard dupa modelul noi prevăzute de Ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, nr. 115 din 15 septembrie 2021
Data:
19 oct 2021, 11:48
Subiectul întrebării:
Documentația standart
Întrebare:
Este menționat despre introducerea unui element nou al caietului de sarcini, și anume, condițiile/cerințele de furnizare, prestare și utilizare a energiei electrice, a gazelor naturale, a energiei termice, cât și alimentarea cu apă şi canalizare, produselor petroliere pentru alimentarea automobilelor, necesare în elaborarea ofertei operatorului economic, DAR DE CE IMSP Asociația Medicală Teritorială Botaneica a plasat cerințele date pentru PAZA FIZICĂ
Răspuns (20 oct 2021, 08:29):
documentele de baza nu se modifică de către autoritatea contractanta. se completeaza numai anunțul de participare - anexa nr.2, caietul de sarcini - anexa nr.21, specificații tehnice - anexa nr.22, specificații de preț - anexa nr.23 și modelul contractului - anexa nr.24. documentele standard sunt prevăzute pentru toate tipuri de bunuri și servicii, ca urmare conțin informații pentru toate cazuri. procedura dată este pentru serviciile de pază
Data:
20 oct 2021, 14:02
Subiectul întrebării:
imposibilitatea calcularii ofertei
Întrebare:
Rugăm respectuos sa publicati un anunt sau un caiet de sarcini unde sa fie prevazut expres si clar : 1) în cîte unităti de transport din cadrul IMSP AMT Botanica necesită a fi instalate dispozitivul de monitorizare GPS. 2) marca dispozitivului GPS (dacă are importanță) 3) Cate institutii din cadrul IMSP AMT BUIUCANI necesită instalarea integrală a sistemului de pază tehnică , și la care este deja instalat și trebuie de modificat doar emițătorul ce transmite alarmele la compania de pază.
Răspuns (20 oct 2021, 16:13):
1. in caietul de sarcini este indicat 6 unități de transport auto, 2. dispozitivele GPS sunt deja instalate pe fiecare mașină 3. in caietul de sarcini pentru obiecte unde necesită a fi instalată sistema de pază tehnică este indicat că cu instalarea. daca nu este indicat, înseamnă că sistema este și va fi necesar conectarea la dispecerat 4. pentru verificarea întrebărilor tehnice puteți sa va apropiați și vă asigurăm acces la birourile și utilajele existente.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.