Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21045336
1
Perioada de actualizare
de la
13.10.2021 18:41
până la 25.10.2021 10:00
până la 25.10.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
25.10.2021 10:00
până la 03.11.2021 10:00
până la 03.11.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13 oct 2021, 18:41 - 25 oct 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 oct 2021, 10:00 - 3 nov 2021, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de pază fizică; sistem de alarmă împotriva efracției; sistem de alarmă antiincediară; sistem de verificare a transportului auto
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 oct 2021, 18:41
Data ultimilor modificări
19 oct 2021, 11:33
Achizitii.md ID
21045336
MTender ID
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica (1).semnat.pdf
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica (1).semnat.pdf
Istoricul documentului
-
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica (1).semnat.pdf
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica (1).semnat.pdf
ID: 2400856f-ff84-46c7-95f1-b132010bef96
Documentele la ofertă
-
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica.pdf
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_botanica.pdf
ID: 2400856f-ff84-46c7-95f1-b132010bef96
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
18.10.21 08:51
anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf
anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf
anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf
ID: 818108ee-d5a4-4dc3-8ded-afa82b9272ac
tenderNotice
-
anunț_de_participare_2022.pdf
anunț_de_participare_2022.pdf
ID: 818108ee-d5a4-4dc3-8ded-afa82b9272ac
tenderNotice
tenderNotice
-
18.10.21 08:51
duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf
duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf
Istoricul documentului
-
duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf
duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf
ID: c3faf5d3-ac9b-4744-822b-595fe40b9150
Criterii de evaluare
-
duae_-_formularul_72.pdf
duae_-_formularul_72.pdf
ID: c3faf5d3-ac9b-4744-822b-595fe40b9150
Criterii de evaluare
Criterii de evaluare
-
18.10.21 08:51
Data:
19 oct 2021, 11:33
Subiectul întrebării:
Documentația standart și Caietul de sarcini
Întrebare:
Ce are IMSP Asociația Medicală Teritorială Botaneica, cu Documentrația standart care PREVEDE CLAR
Ministerul Finanțelor informează despre publicarea Ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, nr. 115 din 15 septembrie 2021, în Monitorul Oficial nr. 230-237 din 01 octombrie 2021.
Atenționăm asupra faptului că, Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii conține anexe destinate inițierii, publicării, atribuirii și modificării procedurilor de achiziții publice.
Menționăm despre introducerea unui element nou al caietului de sarcini, și anume, condițiile/cerințele de furnizare, prestare și utilizare a energiei electrice, a gazelor naturale, a energiei termice, cât și alimentarea cu apă şi canalizare, produselor petroliere pentru alimentarea automobilelor, necesare în elaborarea ofertei operatorului economic.
De asemenea, a fost modificat contractul - model. Acesta conține două părți: Partea I – generală, care este obligatorie, și care nu se modifică, doar cu excepția contractelor de achiziţii publice ce nu cad sub incidența Legii nr. 131/2015 privind achiziţiile publice; Partea II - condiții speciale ale contractului, se completează doar la necesitate, iar autoritatea contractantă are dreptul de a stabili condițiile/cerințele speciale în dependență de obiectul achiziției, condițiile achitării (în special la achiziționarea combustibilului, energiei electrice, gaze, apă și canalizare, salubritate, servicii de comunicații electronice, etc.), precum și condițiile achitării în avans.
Totodată, în cadrul achizițiilor publice, nu se acceptă proiecte de contracte ce deviază de la contractul - model, întocmite de către prestator/furnizor cu excepția cazurilor, când serviciile sunt prestate în afara țării și sunt încheiate conform cadrului juridic local (de exemplu: serviciile de instruire, servicii hoteliere, etc.).
Odată cu intrarea în vigoare a ordinului menționat, autoritățile contractante, urmează să aplice prevederile acestuia la efectuarea achizițiilor de bunuri și servicii pentru satisfacerea necesităților
Răspuns (20 oct 2021, 08:25):
la procedura data sunt anexate documentele standard dupa modelul noi prevăzute de Ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, nr. 115 din 15 septembrie 2021
Data:
19 oct 2021, 11:48
Subiectul întrebării:
Documentația standart
Întrebare:
Este menționat despre introducerea unui element nou al caietului de sarcini, și anume, condițiile/cerințele de furnizare, prestare și utilizare a energiei electrice, a gazelor naturale, a energiei termice, cât și alimentarea cu apă şi canalizare, produselor petroliere pentru alimentarea automobilelor, necesare în elaborarea ofertei operatorului economic, DAR DE CE IMSP Asociația Medicală Teritorială Botaneica a plasat cerințele date pentru PAZA FIZICĂ
Răspuns (20 oct 2021, 08:29):
documentele de baza nu se modifică de către autoritatea contractanta. se completeaza numai anunțul de participare - anexa nr.2, caietul de sarcini - anexa nr.21, specificații tehnice - anexa nr.22, specificații de preț - anexa nr.23 și modelul contractului - anexa nr.24. documentele standard sunt prevăzute pentru toate tipuri de bunuri și servicii, ca urmare conțin informații pentru toate cazuri. procedura dată este pentru serviciile de pază
Data:
20 oct 2021, 14:02
Subiectul întrebării:
imposibilitatea calcularii ofertei
Întrebare:
Rugăm respectuos sa publicati un anunt sau un caiet de sarcini unde sa fie prevazut expres si clar :
1) în cîte unităti de transport din cadrul IMSP AMT Botanica necesită a fi instalate dispozitivul de monitorizare GPS.
2) marca dispozitivului GPS (dacă are importanță)
3) Cate institutii din cadrul IMSP AMT BUIUCANI necesită instalarea integrală a sistemului de pază tehnică , și la care este deja instalat și trebuie de modificat doar emițătorul ce transmite alarmele la compania de pază.
Răspuns (20 oct 2021, 16:13):
1. in caietul de sarcini este indicat 6 unități de transport auto,
2. dispozitivele GPS sunt deja instalate pe fiecare mașină
3. in caietul de sarcini pentru obiecte unde necesită a fi instalată sistema de pază tehnică este indicat că cu instalarea. daca nu este indicat, înseamnă că sistema este și va fi necesar conectarea la dispecerat
4. pentru verificarea întrebărilor tehnice puteți sa va apropiați și vă asigurăm acces la birourile și utilajele existente.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK