Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21045046
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 700 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 oct 2021, 15:09 - 27 oct 2021, 8:55
Perioada de depunere a ofertelor:
27 oct 2021, 8:55 - 8 nov 2021, 8:55
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de curăţenie în instituţia medico-sanitară publică pentru anul 2022 conform cerințelor stipulate în Anuntul de participare.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Având în vedere faptul, că licitația a fost desfășurată, având ca scop încheierea contractului privind prestarea serviciilor de curățenie în instituția medico-sanitară publică pentru anul 2022 și au fost depuse consecutiv trei contestații, care fac imprivizibil în timp încheierea contractului respectiv, conducându-ne de necesitatea administrării continue a acestui serviciu în instituție, în conformitate cu art.71 din Legea nr.131/2015, grupul de lucru a decis de a anula procedura de achizitie.
Data anulării
24 ian 2022, 13:03
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 oct 2021, 15:09
Data ultimilor modificări
24 ian 2022, 13:04
Achizitii.md ID
21045046
MTender ID
CPV
90910000-9 - Servicii de curăţenie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de curăţenie în instituţia medico-sanitară publică pentru anul 2022
Buget: 1700000.0 MDL
Anulată
Data:
21 oct 2021, 09:47
Subiectul întrebării:
Valoarea estimativa
Întrebare:
Buna ziua. Vrem sa ne raspundeti la urmatoarea neclaritate: Luind in considerare ultimele majorari salariale lucratorilor auxiliari in institutiile medicale, si anume cresterea salariului de baza cu 57% din data de 01.11.2021, de la 2800 la 3500. Pe linga acest fapt, inflatia anuala de 10% si luind ca baza calculul pe salariu a cistigatorului de anul trecut, prin suma estimativa de lei pe care ati propus-o dstra, favorizati compania care achita salariile in plic , tot odata valoarea estimativa propusa este pratic identica cu cea de 5 ani in urma , dar cheltuielile au crescut considerabil. Solicitarea noastra ar fi: Majorarea valorii estimative propusa de Dstra, fiind ca o contributie la lupta anticoruptie promovata de Partidul de Guvernamind PAS in frunte cu Presedentia RM si anume, Dna Maia Sandu.
Răspuns (22 oct 2021, 09:38):
În conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 922 din 22 decembrie 2020 pentru modificarea punctului 1 din Hotărârea Guvernului nr. 165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, din 1 ianuarie 2021, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizații, instituții cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate și forma de organizare juridică, în continuare – unități) se stabilește în mărime de 17,37 lei per oră sau 2935 de lei per lună, acesta calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore lunar.
Majorarea de 57%, care încă este în proiect, se referă doar la angajații instituțiilor medico-sanitare publice. Personalul Dvs este angajat în sectorul real și nu se încadrează ca personal al instituțiilor medico-sanitare publice.
Ținem să menționăm, că grupul de lucru pentru fiecare an, ca și pentru anul 2022, la estimarea sumei de achiziție a ținut cont de următoarele:
- Cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real de la 1.01.2021 = 2935 lei,
- Orarul de efectuare a curățeniei, indicat în anexele 1-11,
- Numărul de angajați și funcțiile ocupate de personalul care execută serviciile de curățenie la moment în instituție,
- Suprafața inclusă pentru prestarea serviciului de curățenie.
Precizăm că față de 5 ani în urmă suprafața este în scădere cu 515,0 m2, valoarea estimativă fiind în creștere. Acest fapt demonstrează că pentru fiecare an s-a ținut cont de creșterile salariale, de inflație și de salariul minim garantat. În această perioadă de 5 ani au fost încheiate contracte de prestări servicii cu 4 operatori economici, la cel mai mic preț.
Considerăm că insinuările sunt total nefondate.
Data:
21 oct 2021, 09:48
Subiectul întrebării:
teritoriului de amenajare
Întrebare:
Punct 7. (Curăţenia în jurul blocului, teritoriului de amenajare în perioada septembrie -noiembrie în fiecare zi de vineri 15-20 minute pe săptămână, noiembrie-martie - la necesitate 15-20 minute pe săptămână, din martie-august – 1 dată la 2 săptămâni - 15-20 minute.) Câți metri pătrați există pentru curățarea zonei exterioare? Această lucrare trebuie curățată de service sau maturator trebuie inclus în calcul?
Răspuns (22 oct 2021, 09:39):
Precizăm că conform p.7 „Curăţenia în jurul blocului, teritoriului de amenajare în perioada septembrie -noiembrie în fiecare zi de vineri 15-20 minute pe săptămână, noiembrie-martie - la necesitate 15-20 minute pe săptămână, din martie-august – 1 dată la 2 săptămâni - 15-20 minute” se va efectua pe un teritoriu de 4x25 metri=100m2.
Concomitent, acest teritoriu este curățat de măturătorii instituției zilnic. Acest punct este aplicabil în caz când este o cădere masivă de frunze sau zăpadă, și nu se reușește operativ prin intervenția măturătorilor instituției.
Data:
21 oct 2021, 09:58
Subiectul întrebării:
Personal
Întrebare:
De ce, atunci când modificați salariul minim pe țară, nu luați în considerare acest lucru atunci când formați valoarea estimată?
Răspuns (22 oct 2021, 09:39):
La această întrebare răspunsul îl gasiți la întrebarea nr. 1 „valoarea estimativă”.
Data:
22 oct 2021, 15:58
Subiectul întrebării:
teritoriului de amenajare
Întrebare:
În această perioadă, angajații care au ieșit la muncă (toamnă, iarnă) trebuie să curețe frunzele și zăpada. întrebare 1: Cine va oferi hainele corecte acestor angajați? Curățarea în zona exterioară nu este inclusă în instrucțiunile angajatului de curățenie pentru curățarea instituțiilor medicale, există o diferență în instrucțiunile de siguranță? Întrebarea 2: Cine va instrui angajații, Cine va fi responsabil în perioada în care aceștia nu sunt la locul de muncă?
Răspuns (22 oct 2021, 17:04):
Hainele corecte pentru angajații care trebuie să curețe frunzele și zăpada sunt oferite de instituție. Angajații vor fi instruiți de inspectorul pe securitatea muncii. Personalul dat va fi la locul de muncă conform condițiilor contractului.
Data:
24 oct 2021, 09:26
Subiectul întrebării:
Reparatii
Întrebare:
Punctul 6, reparații: în ce perioadă se va face reparația? Câți metri pătrați vor fi reparați?
Răspuns (25 oct 2021, 08:53):
reparația se va efectua în perioada vară-toamnă, în una sau două secții
Data:
24 oct 2021, 09:37
Subiectul întrebării:
Vitralii
Întrebare:
Câți metri pătrați de vitralii trebuie spălați pentru fiecare unitate?
Răspuns (25 oct 2021, 08:55):
vitralii - 350m2
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK