1
Perioada de actualizare
de la 11.10.2021 14:47
până la 16.10.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.10.2021 10:00
până la 25.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 297 513 MDL
Perioada clarificărilor: 11 oct 2021, 14:47 - 16 oct 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 oct 2021, 10:00 - 25 oct 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a străzii Ion Creangă din mun. Hîncești( sector nr. 96-120)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
11 oct 2021, 14:41
Data ultimilor modificări
11 oct 2021, 14:47
Valoarea estimată (fără TVA)
297 513 MDL
Achizitii.md ID
21045043
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
27 oct 2021 14:47 - 31 dec 2021 14:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a străzii Ion Creangă din mun. Hîncești( sector nr. 96-120) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE
11.10.21 14:47
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
11.10.21 14:47
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-CAIET DE SARCINI
11.10.21 14:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Arnit-Prim

Preţul ofertei: 296 564,88 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, grupul de lucru a decis atribuirea contractului de achiziții publice operatorului SRL Arnit-Prim
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări