1
Perioada de actualizare
de la 08.10.2021 21:48
până la 16.10.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.10.2021 10:00
până la 25.10.2021 10:00
3
Licitaţie
26.10.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 335 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 oct 2021, 21:48 - 16 oct 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 oct 2021, 10:00 - 25 oct 2021, 10:00
Începutul licitației: 26 oct 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Laptop, Stație de endocare / Docking station
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Ciburciu
Telefonul de contact
+37379020266
Datele achizitiei
Data publicării
8 oct 2021, 21:24
Data ultimilor modificări
13 oct 2021, 16:39
Valoarea estimată (fără TVA)
335 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 350 MDL
Achizitii.md ID
21045020
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Durata contractului
27 oct 2021 18:00 - 31 dec 2021 21:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Laptop CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Stație de endocare / Docking station CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae tehnica de calcul modif.signed.pdf duae tehnica de calcul modif.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
13.10.21 16:39
documentația standard modif.signed.pdf documentația standard modif.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
13.10.21 16:39
declaratie fraudă.signed.pdf declaratie fraudă.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
13.10.21 16:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 302 720 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări