Achiziţie publică
21045011
Conserve din carne de bovină
1
Perioada de actualizare
de la 08.10.2021 16:36
până la 18.10.2021 17:00
până la 18.10.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.10.2021 17:00
până la 25.10.2021 17:30
până la 25.10.2021 17:30
3
Licitaţie
26.10.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
1 300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 oct 2021, 16:36 - 18 oct 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 oct 2021, 17:00 - 25 oct 2021, 17:30
Începutul licitației:
26 oct 2021, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conserve din carne de bovină - în bucăţi
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017 HG nr.624/2020, HG nr.520/2010, HG nr.221/2009
Caracteristicile produsului:
- bucăţele de carne cu masa nu mai mica de 50 g., înăbușită în suc propriu;
- conserva de carne nu va conține agenți de îngroșare (jeleu) și ingrediente de origine vegetală;
- fără os, tendoane, vase sanguine, ţesut conjunctiv grosier şi glande bucăţi mari.
- Conţinutul de carne: minim 60%.
Aspectul ambalajului-exterior: cutii metalice închise ermetic, nebombate cu greutatea netă de 300 – 550 gr.
Etichetarea şi marcarea:conform Legii nr.279/2017.
Reguli pentru verificarea calității:
La fiecare lot se verifică: ambalarea, marcarea, proprietățile organoleptice, fizico-chimice și microbiologice.
Vânzătorul este responsabil de calitatea mărfii livrate pe întreaga perioadă de valabilitate a produsului.
Condiţii de livrare:
A fi prezentate la livrare următoarele documente:
- certificat sanitar-veterinar forma 2 eliberat de Agenţia Naţională pentru Siguranţa Alimentelor;
- declarație de conformitate/ certificat de calitate (de la producător, pentru produse autohtone) cu indicarea datei de producere;
- livrarea se va efectua cu mijloace de transport autorizate (conform Legii nr.221/2007 și Legii nr.296/2017), a vânzătorului, la depozitele Secţiei alimentare mun. Chişinău. În perioada noiembrie - 20 decembrie, anul 2021, săptămânal în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii remise prin poşta electronică de către şeful Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă adresa de e-mail/ număr de contact, la care vor fi primite comenzile). (Depozit alimentar).
Alte cerințe:
- La livrare termenul de valabilitate a produsului va fi minim 2 ani.
- Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017 HG nr.624/2020, HG nr.520/2010, HG nr.221/2009
Caracteristicile produsului:
- bucăţele de carne cu masa nu mai mica de 50 g., înăbușită în suc propriu;
- conserva de carne nu va conține agenți de îngroșare (jeleu) și ingrediente de origine vegetală;
- fără os, tendoane, vase sanguine, ţesut conjunctiv grosier şi glande bucăţi mari.
- Conţinutul de carne: minim 60%.
Aspectul ambalajului-exterior: cutii metalice închise ermetic, nebombate cu greutatea netă de 300 – 550 gr.
Etichetarea şi marcarea:conform Legii nr.279/2017.
Reguli pentru verificarea calității:
La fiecare lot se verifică: ambalarea, marcarea, proprietățile organoleptice, fizico-chimice și microbiologice.
Vânzătorul este responsabil de calitatea mărfii livrate pe întreaga perioadă de valabilitate a produsului.
Condiţii de livrare:
A fi prezentate la livrare următoarele documente:
- certificat sanitar-veterinar forma 2 eliberat de Agenţia Naţională pentru Siguranţa Alimentelor;
- declarație de conformitate/ certificat de calitate (de la producător, pentru produse autohtone) cu indicarea datei de producere;
- livrarea se va efectua cu mijloace de transport autorizate (conform Legii nr.221/2007 și Legii nr.296/2017), a vânzătorului, la depozitele Secţiei alimentare mun. Chişinău. În perioada noiembrie - 20 decembrie, anul 2021, săptămânal în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii remise prin poşta electronică de către şeful Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă adresa de e-mail/ număr de contact, la care vor fi primite comenzile). (Depozit alimentar).
Alte cerințe:
- La livrare termenul de valabilitate a produsului va fi minim 2 ani.
- Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 oct 2021, 15:13
Data ultimilor modificări
8 oct 2021, 16:36
Valoarea estimată (fără TVA)
1 300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 200 MDL
Achizitii.md ID
21045011
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Lupu 37
Durata contractului
15 nov 2021 15:22 - 25 dec 2021 15:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 13000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard.signed.pdf
Documentatia standard.signed.pdf
Model de сontract
Documentatia standard
8.10.21 16:36
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
8.10.21 16:36
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Moravix
Preţul ofertei:
1 350 700 MDL
Statut:
Învingător
. La lotul „Conserve din carne de bovină”, unicul ofertant este SRL „Moravix”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta şi a mostrei, prezentate de către operatorul economic SRL „Moravix” pentru lotul menţionat, s-a constatat că acestea corespund cerinţelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentaţia de atribuire. Totodată, reieşind din necesitatea stringentă de asigurare cu produse alimentare a efectivului de militari, se propune achiziţionarea lotului „Conserve din carne de bovină” de la operatorul economic SRL „Moravix”.
09.11.21 15:57
Motivul: . La lotul „Conserve din carne de bovină”, unicul ofertant este SRL „Moravix”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta şi a mostrei, prezentate de către operatorul economic SRL „Moravix” pentru lotul menţionat, s-a constatat că acestea corespund cerinţelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentaţia de atribuire. Totodată, reieşind din necesitatea stringentă de asigurare cu produse alimentare a efectivului de militari, se propune achiziţionarea lotului „Conserve din carne de bovină” de la operatorul economic SRL „Moravix”.
Documentele de calificare
Raport de evaluare
9.11.21 15:57
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:55
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:54
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:55
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:54
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
specificare de pret.semnat.pdf
specificare de pret.semnat.pdf
ID: 56cea319-7c31-4587-a08a-16b139cb7916
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:54
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
specificare de pret.semnat.pdf
specificare de pret.semnat.pdf
ID: 5f920abe-fbc0-424d-9be8-e0a7bb1fbb29
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:55
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:54
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:54
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:55
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: c93ff4ee-eea2-4a29-8fe6-e478640c7e94
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:55
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: cdfd9d84-da52-4860-aef2-73406f4a0863
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:54
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
Documente de depunere
Data încărcării:
25.10.21 12:55
Data deschiderii:
26.10.21 15:32
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK