1
Perioada de actualizare
de la 08.10.2021 13:25
până la 15.10.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.10.2021 09:00
până la 22.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 oct 2021, 13:25 - 15 oct 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 oct 2021, 9:00 - 22 oct 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Prețul ofertei 300000/P(n) x 80
Perioada de execuție 30/P(n) x 10
Perioada de garanție asupra lucrărilor P(n)/60 x 10
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Beiu Svetlana
Telefonul de contact
022-10-90-70
Datele achizitiei
Data publicării
8 oct 2021, 13:16
Data ultimilor modificări
8 oct 2021, 13:25
Valoarea estimată (fără TVA)
250 000 MDL
Achizitii.md ID
21045003
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
25 oct 2021 13:24 - 31 dec 2021 13:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a acoperișului la clădirea administrativă a Centrului Național de Transfuzie a Sângelui din str. Decebal, 113, mun. Balți CPV: 45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Foreco Group

Preţul ofertei: 249 973,03 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai bun raport calitate cost
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări