+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 07.10.2021 16:36
până la 11.10.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.10.2021 10:00
până la 13.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 27 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 oct 2021, 16:36 - 11 oct 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 oct 2021, 10:00 - 13 oct 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Bălţi str. Veteranilor, 3/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Nicolenco
Telefonul de contact
79410239
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2021, 16:36
Data ultimilor modificări
8 oct 2021, 15:39
Achizitii.md ID
21044987
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Rechizite de birou
Buget: 27000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare nou.docx
Documentele la ofertă
-
8.10.21 15:39
anunt_de_participare nou.signed.pdf anunt_de_participare nou.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
8.10.21 15:39
Data:
8 oct 2021, 15:32
Subiectul întrebării:
intrebare
Întrebare:
Agenda datata A5 si A4 doriti pentru anul 2021 s-au 2022
Răspuns (8 oct 2021, 15:34):
2022
Data:
8 oct 2021, 16:18
Subiectul întrebării:
intrebare
Întrebare:
carton alb , 300gr, cite foi trebuie sa fie in set si marimea acestuia?
Răspuns (8 oct 2021, 16:21):
A 4, setul standard, min. 50 foi.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".