+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 04.10.2021 12:10
până la 14.10.2021 14:43
2
Propunerea ofertelor
de la 14.10.2021 14:43
până la 19.10.2021 14:43
3
Licitaţie
de la 20.10.2021 15:00
până la 20.10.2021 15:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 269 800 MDL
Perioada clarificărilor: 4 oct 2021, 12:10 - 14 oct 2021, 14:43
Perioada de depunere a ofertelor: 14 oct 2021, 14:43 - 19 oct 2021, 14:43

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reţele
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Grenoble 106
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Crăciun
Telefonul de contact
+37322403125
Fax
+37322403125
Datele achizitiei
Data publicării
4 oct 2021, 11:59
Data ultimilor modificări
5 oct 2021, 11:39
Achizitii.md ID
21044847
CPV
32400000-7 - Reţele
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Paravan de protecție în rețea
Specificaţie tehnică
anunț de participare
4.10.21 12:10
duae_ro_Paravan de protecție
Specificaţie tehnică
DUAE
5.10.21 09:20
Documentația standart Paravan de protecție
Specificaţie tehnică
documentația standart
5.10.21 11:39
Paravan de protecție în rețea (Firewall)
Data:
4 oct 2021, 15:34
Subiectul întrebării:
Termen de garantie si suport.
Întrebare:
Buna ziua! Vă rugăm să indicați garanția necesară și perioada de asistență pentru echipamentul solicitat. Multumim.
Răspuns (5 oct 2021, 15:37):
Conform caietului de sarcini, la ”Garanție și suport”, Soluția va beneficia de minimum 1 an de suport, ce va include: . Suport tehnic din partea producătoruIu 7 zile pe săptămână,24 de ore pe zi . Înlocuirea echipamentului în caz de defecțiune hardware fără costuri suplimentare pentru beneficiar . Update firmware versiuni minore și majore . Update-uri automate de semnături pentru: controlul aplicafiei, IPS și anti-virus . Acces la următoarele servicii: sandbox în cloud, web filter și antispam
Data:
4 oct 2021, 16:21
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua, Va rog sa completati prezemta procedura cu toate actele aferente. Multumesc.
Răspuns (5 oct 2021, 15:36):
Deja sunt
Data:
4 oct 2021, 16:28
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Va rog sa clarificati daca procurarea si configurarea solutiei de Firewall pentru necesitati proprii va fi acceptata ca dovada experientei specifice in livrarea bunurilor?
Răspuns (5 oct 2021, 15:37):
Conform caietului de sarcini, la ”Garanție și suport”, Soluția va beneficia de minimum 1 an de suport, ce va include: . Suport tehnic din partea producătoruIu 7 zile pe săptămână,24 de ore pe zi . Înlocuirea echipamentului în caz de defecțiune hardware fără costuri suplimentare pentru beneficiar . Update firmware versiuni minore și majore . Update-uri automate de semnături pentru: controlul aplicafiei, IPS și anti-virus . Acces la următoarele servicii: sandbox în cloud, web filter și antispam
Data:
5 oct 2021, 15:43
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Ati omis raspunsul pentru intebarea de mai jos: Va rog sa clarificati daca procurarea si configurarea solutiei de Firewall pentru necesitati proprii va fi acceptata ca dovada experientei specifice in livrarea bunurilor?
Răspuns (6 oct 2021, 09:56):
* Ofertantul are drepturi legale de a comercializa echipamentul respectiv pe teritoriul Republicii Moldova; este un distribuitor autorizat sau partener al producătorului de echipamente * Ofertantul are stabilite toate procedurile logistice pentru a livra echipamentul de la producător până la beneficiar * Ofertantul este autorizat de producător să efectueze deservirea tehnică a echipamentului pe perioada de garanție sau are stabilite canale de deservire direct cu producătorul
Data:
8 oct 2021, 10:58
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Va rog sa atasati caietul de sarcini in format Word.
Răspuns (12 oct 2021, 14:42):
Dacă platforma îmi va permite, le voi atașa. Vă mulțumim pentru înțelegere
Data:
8 oct 2021, 11:04
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
De asemenea solicitam atașarea formularelor 4.1, 4.2 si DUAE in varianta Word completate de catre autoritatea contractanta.
Răspuns (12 oct 2021, 14:43):
Dacă platforma îmi va permite, le voi atașa. Vă mulțumim pentru înțelegere
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".