1
Perioada de actualizare
de la 29.09.2021 15:41
până la 11.10.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.10.2021 09:00
până la 18.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 833 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 29 sept 2021, 15:41 - 11 oct 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 oct 2021, 9:00 - 18 oct 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1) Cerințele pentru setul de produse alimentare a donatorului de sânge va asigura:
a) lichide în volum de cel puțin 1,0 lit.;
b) valoarea nutritivă de proteine în cantitate nu mai puțin de 100 gr;
c) valoarea energetică de calorii în cantitate nu mai puțin de 1500 kcal.
2) Va include obligatoriu:
a) 4 componente;
b) 1 (una)sau mai multe poziții din componentă.
1. Componenta I, lichide în volum de cel puțin 1,0 lit., ambalat în ambalaj Tetrapak:
a) suc din mere, fără adaus de zahăr;
b) suc din mere si struguri, fără adaus de zahăr;
c) suc din struguri, fără adaus de zahăr;
2. Componenta II, produse bogate în proteine, ambalate în ambalaj de tinichea, nu mai mult de 1 unitate per poziție din componentă:
a) conservă de carne în bucăți, de vită înăbușită, de pasăre (pui, găină, curcan) în suc propriu, nu va conține ciorici, substanțe gelatinoase și soia, în cantitate nu mai puțin de 300g;
b) conservă de peste (ton, hering, sardinela, macrou, sardina), în suc propriu si/sau cu adaos de ulei, în cantitate nu mai puțin de 160g;
c) conservă de fasole, în suc propriu, în cantitate nu mai puțin de 300g.
3. Componenta III, produse bogate în glucide, nu mai mult de 2 unități per poziție din componentă:
a) ciocolată cu conținut de cacao nu mai puțin de 70%, în cantitate nu mai puțin de 100g;
b) halva, în cantitate nu mai mult de 200g;
c) fructe uscate, fără sâmbure, în amestec sau separat, în cantitate de cel puțin 250g.
4. Componenta IV, produse bogate în vitamine si substanțe minerale, nu mai mult de 1 unitate per poziție din componentă:
a) conservă aperitiv de legume, în cantitate de cel puțin 350g;
b) conservă legume tocate, în cantitate de cel puțin 350g;
conservă ragu de legume, în cantitate de cel puțin 350g.
3) Setul va fi livrat în pungă pentru produse alimentare, câte o pungă pentru fiecare set, prețul pungii se va include în costul setului cu prezentarea declarației privind oferirea pentru fiecare set alimentar a câte 1 (una) pungă din material bioregenerabil, conform cerințelor prevederilor art. 201 al Legii nr. 231 din 23.09.2010 cu privire la comerțul interior*, care va asigura volumul și rezistența la greutatea produselor alimentare ofertate;
4) Eticheta produselor alimentare ofertate la componenta III, poziția c) va include următoarele informații obligatorii: caracteristicile produsului alimentar precum natura, identitatea, proprietățile, compoziția, cantitatea, metoda de producție, data expirare produs, țara de origine, numele și adresa producătorului, numărul lotului/partidei, condiții de păstrare;
6) Costul setului va fi conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1240 din 27 octombrie 2006 cu privire la aprobarea normelor de asigurare cu produse alimentare, medicamente și consumabile a bolnavilor (maturi și copii), precum și a normelor de compensare a donatorilor de sânge și componente sangvine și alimentația lor (100 lei/set). Important!!! Setul va fi livrat lunar, în tranșe, prima tranșă începând cu 10.01.2022 și va constitui 7000 seturi.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Beiu Svetlana
Telefonul de contact
022-10-90-70
Datele achizitiei
Data publicării
29 sept 2021, 15:32
Data ultimilor modificări
30 sept 2021, 11:25
Valoarea estimată (fără TVA)
5 833 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21044739
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
1 ian 2022 15:37 - 30 dec 2022 15:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
set pentru alimentarea donatorilor de sânge uman pentru anul 2022 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 70000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 5 833 333,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Moravix

Preţul ofertei: 5 833 333,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Cerc

Preţul ofertei: 5 833 333,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupului de lucru responsabil de achiziții la Centrul Național de Transfuzie a Sângelui nr. ocds-b3wdp1-MD-1632918819672/001 din 21.10.2021 a decis a desemna câștigătoare oferta SRL Cerc care a acumulat punctajul maxim de 238,30 puncte. Grupul de lucru responsabil de achiziții al Centrului Național de Transfuzie a Sângelui a constatat că: În urma examinării documentelor anexate la ofertă prezentată de către operatorul economic SRL Moravix sa constatat faptul, că conform pct. 35.1. al Anunțului de participare autoritatea contractantă a stabilit că ”Garanţia pentru ofertă: va fi în valoare de 2,00% din valoarea ofertei cu TVA”, respectiv egală cu suma de 140000,00 lei, totodată, autoritatea contractantă a stabilit că suma garanției pentru ofertă de la achiziția nr. ocds-b3wdp1-MD-1628171009159 din 10 septembrie 2021 va fi luată în calcul pentru stabilirea valorii garanției pentru ofertă. Operatorul economic SRL Moravix a atașat în SIA RSAP ordinul de plată nr. 1 din 09 septembrie 2021 cu suma de 35000,00 lei care este cu 105000,00 lei mai mică decât suma stabilită de către autoritatea contractantă, motiv din care a fost descalificat.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

MELTAN SRL

Preţul ofertei: 5 833 333,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări