Lucrări de renovare a sălii de operații și spațiilor adiacente destinate intervențiilor ortopedice și neurochirurgicale din cadrul Departamentului de Chirurgie Pediatrică
până la 06.10.2021 15:31
până la 15.10.2021 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
ds_lucrari_modificat 04.10.21.semnat.pdf
ds_lucrari_modificat 04.10.21.semnat.pdf
ID: 6b168ebd-f590-4991-b418-64cfbd88cd5c
Documentele la ofertă
-
ds_lucrari.semnat.pdf
ds_lucrari.semnat.pdf
ID: 6b168ebd-f590-4991-b418-64cfbd88cd5c
Documentele la ofertă
-
ds_lucrari.docx
ID: ce9fe010-7403-43ef-96de-018002a6596c
Documentele la ofertă
-
ds_lucrari.docx
ID: ce9fe010-7403-43ef-96de-018002a6596c
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Unicons AI
VSN CONS SRL
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.