+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 27.09.2021 17:10
până la 02.10.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2021 09:00
până la 11.10.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 167 072,13 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2021, 17:10 - 2 oct 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2021, 9:00 - 11 oct 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații curente a sediului DDF Ungheni
din or. Ungheni, str. Națională, 17
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
27 sept 2021, 17:10
Data ultimilor modificări
27 sept 2021, 17:10
Achizitii.md ID
21044683
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE (Word)
27.09.21 17:10
declarația privind confirmarea identității beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor (word)
27.09.21 17:10
anunt_de_participare ddf ungheni.pdf anunt_de_participare ddf ungheni.pdf
tenderNotice
Anunț de participare PDF
27.09.21 17:10
documentația standard de lucrări.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard de Lucrări (Word)
27.09.21 17:10
caiet de sarcini ddf ungheni (1).pdf caiet de sarcini ddf ungheni (1).pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini (PDF)
27.09.21 17:10
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".