1
Perioada de actualizare
de la 27.09.2021 17:10
până la 02.10.2021 17:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2021 17:30
până la 13.10.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 419 841,89 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2021, 17:10 - 2 oct 2021, 17:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2021, 17:30 - 13 oct 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații capitale interioare a sediului DDF Căușeni din or. Căușeni str. Păcii, nr. 14
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
27 sept 2021, 16:59
Data ultimilor modificări
27 sept 2021, 17:10
Valoarea estimată (fără TVA)
419 841,89 MDL
Achizitii.md ID
21044682
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
15 oct 2021 17:08 - 31 dec 2021 17:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații capitale interioare a sediului DDF Căușeni din or. Căușeni str. Păcii, nr. 14 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declarația privind confirmarea identității beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor
27.09.21 17:10
documentația standard_lucrari-1.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard de lucrări word
27.09.21 17:10
Anunt de participare.pdf Anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare pdf
27.09.21 17:10
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE word
27.09.21 17:10
caiet de sarcini.rtf
billOfQuantity
Caiet de sarcină word
27.09.21 17:10
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
billOfQuantity
Caiet de sarcină pdf
27.09.21 17:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 364 299,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Companado

Preţul ofertei: 385 628,15 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prezentarea ofertei care corespunde caracteristicelor tehnice și cerințelor obligatorii solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări