1
Perioada de actualizare
de la 27.09.2021 15:55
până la 04.10.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.10.2021 17:00
până la 11.10.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 550 759 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2021, 15:55 - 4 oct 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 oct 2021, 17:00 - 11 oct 2021, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrărilor de organizare a evacuarii apelor pluviale s. Geamana, r. Anenii Noi
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2065, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Geamăna, str. Ștefan cel Mare 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eduard Sturza
Telefonul de contact
069155463
Datele achizitiei
Data publicării
27 sept 2021, 15:44
Data ultimilor modificări
27 sept 2021, 16:08
Valoarea estimată (fără TVA)
550 759 MDL
Achizitii.md ID
21044674
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2065, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Geamăna, str. Ștefan cel Mare 50
Durata contractului
14 oct 2021 15:47 - 30 dec 2021 15:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrărilor de organizare a evacuarii apelor pluviale s. Geamana, r. Anenii Noi CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini.semnat.pdf
27.09.21 16:08
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
duae_ro_0.doc
27.09.21 16:08
ds_lucrari repetata.semnat.pdf ds_lucrari repetata.semnat.pdf
Documentele la ofertă
ds_lucrari repetata.semnat.pdf
27.09.21 16:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Softconstruct

Preţul ofertei: 671 418,95 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări