1
Perioada de actualizare
de la 27.09.2021 15:02
până la 04.10.2021 14:40
2
Propunerea ofertelor
de la 04.10.2021 14:40
până la 08.10.2021 14:40
3
Licitaţie
de la 11.10.2021 15:18
până la 11.10.2021 15:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 356 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2021, 15:02 - 4 oct 2021, 14:40
Perioada de depunere a ofertelor: 4 oct 2021, 14:40 - 8 oct 2021, 14:40
Începutul licitației: 11 oct 2021, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piese de schimb
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Grenoble 106
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Crăciun
Telefonul de contact
+37322403125
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
29 sept 2021, 13:33
Valoarea estimată (fără TVA)
300 356 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 003 MDL
Achizitii.md ID
21044661
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Grenoble 106
Durata contractului
13 oct 2021 03:00 - 31 oct 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
piese de schimb CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 445.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Consumabile si piese de schimb 27.09.2021
Specificaţie tehnică
anunț de participare
27.09.21 15:02
duae_ro_Consumabile
Specificaţie tehnică
duae
29.09.21 13:07
Documentația standart
Specificaţie tehnică
documentația standart
29.09.21 13:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 219 795 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Până la evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 253 243 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Evrinet

Preţul ofertei: 254 830,72 MDL
Statut: Anulat
Motivul: până la evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 299 987,05 MDL
Statut: Anulat
Motivul: până la evaluarea ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Piese de schimb
Data:
30 sept 2021, 08:50
Subiectul întrebării:
Clarificare anunt de participare
Întrebare:
Stimați domni, solicitam divizarea pozițiilor in baza specificului de utilizare a acestora.Asta va permite sa primiți mai multe oferte competitive. Motivul de baza este ca un singur furnizor nu poate dispune de toate tipurile de consumabile. Unii operatori dispun de exemplu doar de Xerox, altii doar HP, altii doar CANON. Plus la toate, confrom anuntului sunt indicate 2 loturi separate, iar pe portalul achizitii aveti un singur lot pentru ambele cu un singur pas de micsorare. Deci va rugam respectuos divizare sa fie efectuata cel putin in lot separat piese de schimb, separat lot consumabile Canon, lot separat consumabile HP si lot separat consumabile Canon.
Răspuns (30 sept 2021, 09:59):
BNS respecta parerile si posibilitatile agentilor economici. Dar este imposibil de devizat lotul actual in miniloturi, care ar satisface doleantele tuturor. Aceasta ar duce la incontinuu procesul de achizitionare. Specificatiile sint descrise clar. Astfel asteptam propuneri si oferte din partea agentilor economici care satisfac cerintele BNS. Ce ține de portalul achiziții, noi am publicat pe loturi, dar nu știm de ce s-a publicat un lot, urmează să-i contactăm pe administratorii planformei, sperăm la un răspuns din partea dlor.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări