1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2021 14:16
până la 11.10.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.10.2021 13:00
până la 15.10.2021 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 130 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2021, 14:16 - 11 oct 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 oct 2021, 13:00 - 15 oct 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Soluție de administrare și efectuare a copiilor de rezervă pentru platforma de virtualizare Citrix, bazată pe hipervizorul XCP-ng
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladimir Vornic
Telefonul de contact
022822200
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2021, 13:19
Data ultimilor modificări
8 oct 2021, 10:22
Valoarea estimată (fără TVA)
130 000 MDL
Achizitii.md ID
21044598
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
18 oct 2021 13:41 - 30 dec 2022 14:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluția de adminisre a copiilor de rezervă pentru platforma de virtualitrare și efecturazare Citrix, bazată pe hipervizorul XCP-ng CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. formularul duae (1).doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
24.09.21 14:16
anunt de participare_mod_lot_7 (3).docx
tenderNotice
Anunț de participare
8.10.21 10:22
documentatia de atribuire_mod_lot_7 (1).pdf documentatia de atribuire_mod_lot_7 (1).pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
8.10.21 10:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 109 587,20 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și tehnice
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Softline International

Preţul ofertei: 116 330 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 124 200 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări