1
Perioada de actualizare
de la 24.09.2021 17:53
până la 29.09.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.09.2021 09:00
până la 07.10.2021 09:00
3
Licitaţie
08.10.2021 14:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 27 272,73 MDL
Perioada clarificărilor: 24 sept 2021, 17:53 - 29 sept 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 sept 2021, 9:00 - 7 oct 2021, 9:00
Începutul licitației: 8 oct 2021, 14:28

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Setarea sistemelor noi pe platforma M-Cloud.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolai Bujor
Telefonul de contact
022820886
Datele achizitiei
Data publicării
24 sept 2021, 8:29
Data ultimilor modificări
24 sept 2021, 17:53
Valoarea estimată (fără TVA)
27 272,73 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
272,73 MDL
Achizitii.md ID
21044581
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Durata contractului
11 oct 2021 17:32 - 31 dec 2021 17:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Setarea sistemelor noi pe platforma M-Cloud. CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop (4) (3).signed.pdf documentatia_standard_cop (4) (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_cop (4) (3).signed.pdf
24.09.21 17:53
anunt_de_participare modificat (3).signed.pdf anunt_de_participare modificat (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare modificat (3).signed.pdf
24.09.21 17:53
5897_age-3011-526-09092021-arij (1).semnat.pdf 5897_age-3011-526-09092021-arij (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
5897_age-3011-526-09092021-arij (1).semnat.pdf
24.09.21 17:53
duae_ro_0 (2) (1).signed.pdf duae_ro_0 (2) (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
duae_ro_0 (2) (1).signed.pdf
24.09.21 17:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 27 272,73 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări