1
Perioada de actualizare
de la 21.09.2021 10:10
până la 03.10.2021 09:40
2
Propunerea ofertelor
de la 03.10.2021 09:40
până la 11.10.2021 10:40
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 546 372,65 MDL
Perioada clarificărilor: 21 sept 2021, 10:10 - 3 oct 2021, 9:40
Perioada de depunere a ofertelor: 3 oct 2021, 9:40 - 11 oct 2021, 10:40
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de recostrucție a ascensoarelor (pasageri, marfă) din clădirea Blocului lit.”A” al IMSP Spitalul Dermatologie și Maladii Comunicabile
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
+37322794112
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2021, 9:59
Data ultimilor modificări
27 sept 2021, 11:10
Valoarea estimată (fără TVA)
1 546 372,65 MDL
Achizitii.md ID
21044458
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Durata contractului
29 oct 2021 18:00 - 30 dec 2021 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de recostrucție a ascensoarelor (pasageri, marfă) din clădirea Blocului lit.”A” al IMSP Spitalul Dermatologie și Maladii Comunicabile CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
tenderNotice
-
21.09.21 10:10
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
21.09.21 10:10
duae_ro_0.doc
Criterii de evaluare
-
21.09.21 10:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎMS Liftservice

Preţul ofertei: 1 117 680,70 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

LIFTMONTAJ

Preţul ofertei: 1 424 927,04 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Baslift

Preţul ofertei: 1 468 450 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări