1
Perioada de actualizare
de la 21.09.2021 11:28
până la 01.10.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.10.2021 00:00
până la 11.10.2021 23:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 20 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 sept 2021, 11:28 - 1 oct 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 oct 2021, 0:00 - 11 oct 2021, 23:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Radu Rața
Telefonul de contact
068500730
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2021, 11:28
Data ultimilor modificări
22 sept 2021, 9:18
Achizitii.md ID
21044456
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt dig ii.pdf anunt dig ii.pdf
Documentele la ofertă
-
21.09.21 11:28
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
21.09.21 11:28
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
-
21.09.21 11:28
1. formulare.docx
Documentele la ofertă
-
21.09.21 11:28
caiet de sarcini.doc
Specificaţie tehnică
-
21.09.21 11:28
Data:
22 sept 2021, 09:18
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (22 sept 2021, 09:26):
IM Regia Autosalubritate Str.27 Martie 1918 nr. 14 BC „Moldindconbank” SA suc. Zorile Chisinau MOLDMD2X330 Cod IBAN MD74ML000000002224817283 cod fiscal 1004600028447 cod TVA 0500052
Data:
29 sept 2021, 14:51
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Conform Anunțului de participare ați specificat la depunerea pachetului inițial pentru tender vor fi actele: DUAE; Devizele; Oferta și garanția la ofertă. Vă rog să explicați: restul actelor se vor depune ulterior doar de către operatorul economic care a fost desemnat cîștigător? Vă mulțumesc!
Răspuns (29 sept 2021, 15:13):
Bună ziua. Ofertanții au posibilitatea să prezinte celelalte acte (cu excepția DUAE, garantia pt ofertă, propunerea tehnică și financiară) și după data limită de depunere a ofertelor. Grupul de lucru va solicita actele lipsă de la ofertantul clasat pe primul loc după criteriul de atribuire, și în cazul descalificării ofertei, se va solicita de la următorul ofertant clasat conform criteriului de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.