1
Perioada de actualizare
de la 20.09.2021 12:02
până la 02.10.2021 09:14
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2021 09:14
până la 13.10.2021 01:14
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 137 280 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2021, 12:02 - 2 oct 2021, 9:14
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2021, 9:14 - 13 oct 2021, 1:14
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

CONFORM DESCRIERII TEHNICE DIN SPECIFICATIA F 4.1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Calestru Alina
Telefonul de contact
022263130
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2021, 9:39
Data ultimilor modificări
22 sept 2021, 14:34
Valoarea estimată (fără TVA)
137 280 MDL
Achizitii.md ID
21044410
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Durata contractului
13 oct 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
FOTOLIU RULANT CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formularele-f4.1-si-f4.2- (4).xlsx
Documentele la ofertă
Specificatia tehnica F 4.1 și F 4.2
20.09.21 12:02
donumentatia de atribuire.semnat.pdf donumentatia de atribuire.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTA'IA DE ATRIBUIRE
20.09.21 12:02
duae_ro_0 (1) (2).doc
Documentele la ofertă
-DUAE
20.09.21 12:02
anunt de participare (4).semnat.pdf anunt de participare (4).semnat.pdf
Documentele la ofertă
ANUNT DE PARTICIPARE
20.09.21 12:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tetis International Co. SRL

Preţul ofertei: 177 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde specificatiei tehnice și de pret solicitata
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări