1
Perioada de actualizare
de la 17.09.2021 16:15
până la 20.09.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.09.2021 09:00
până la 22.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 55 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 sept 2021, 16:15 - 20 sept 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 sept 2021, 9:00 - 22 sept 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Imprimante color
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balîca Evgheni
Telefonul de contact
069691917
Datele achizitiei
Data publicării
17 sept 2021, 16:15
Data ultimilor modificări
17 sept 2021, 17:15
Achizitii.md ID
21044398
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Imprimante color
Buget: 55000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
17 sept 2021, 17:15
Subiectul întrebării:
echipament nou sau refurbished?
Întrebare:
Bună, vă rugăm să ne informați daca echipamente solicitate trebuie să fie noi sau remanufacturate? Soft-ul Safeq aveți nevoie să fie inclus în preț cu echipamentul sau doar echipamentul sa suporte?
Răspuns (20 sept 2021, 08:26):
Buna dimineața. Vă mulțumim pentru întrebările acordate, astfel ținem să vă comunicăm că, imprimantele solicitate urmează să fie noi, oferte alternative nu se vor accepta. Totodată, soft-ul și sistemul SafeQ urmează să fie deja instalate și funcționale, care și se vor include în prețul ofertei.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".