Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 7 065 704,15 MDL
Perioada clarificărilor: 16 sept 2021, 15:38 - 11 oct 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 oct 2021, 17:00 - 21 oct 2021, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Computere portabile (notebook-uri)
Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de achiziție publică:
În temeiul art. 71 alin. (1) lit. ¬g).
Argumentare: Termen restrâns pentru desfășurarea procedurii de achiziție și executarea contractului, fapt ce ar atrage riscuri economice, logistice, de utilizare eficientă a banilor publici și asigurarea calității produsului. De asemenea, termenul restrâns ar împiedica competitivitatea între operatori economici și existența unei pluralități de oferte.
Data anulării
21 sept 2021, 13:30
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Muntean
Telefonul de contact
022-578-994
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2021, 15:38
Data ultimilor modificări
21 sept 2021, 13:35
Achizitii.md ID
21044342
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Computere portabile (notebook-uri)
Buget: 7065704.15 MDL
Anulată
Data:
16 sept 2021, 15:52
Subiectul întrebării:
timpul de livrare a echipamentului
Întrebare:
Stimați autoritate contractantă ! Începând de astăzi, nu există timp de livrare pentru laptopuri de 30 de zile. Timpul minim de producție și livrare pentru categoria de echipamente solicitate este de 120-130 de zile. Sau sunt opțiunea când unul dintre agenții economici a comandat deja aceste laptopuri pentru licitația dvs. acum trei luni. Vă rugăm să modificați timpul de livrare a echipamentului cu cel puțin 120 de zile
Computere portabile (notebook-uri)
Data:
17 sept 2021, 09:27
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45; Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".