1
Perioada de actualizare
de la 14.09.2021 15:12
până la 24.09.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2021 09:00
până la 04.10.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 753 073,72 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2021, 15:12 - 24 sept 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2021, 9:00 - 4 oct 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a edificiilor și amenajarea teritoriului în cadrul sediului Biroului de Curieri Speciali (Repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Șciusev 85
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curteanu Elena
Telefonul de contact
022229607
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2021, 14:42
Data ultimilor modificări
14 sept 2021, 17:20
Valoarea estimată (fără TVA)
753 073,72 MDL
Achizitii.md ID
21044256
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Șciusev 85
Durata contractului
6 oct 2021 15:09 - 31 dec 2021 15:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a edificiilor și amenajarea teritoriului în cadrul sediului Biroului de Curieri Speciali (Repetat) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_new.semnat (1).pdf duae_new.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
- duae
14.09.21 15:12
declaratie beneficiar efectiv.semnat (1).pdf declaratie beneficiar efectiv.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
- declarație beneficiar
14.09.21 15:12
ds_lucrari omf69.semnat (1).pdf ds_lucrari omf69.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
- documentația standart
14.09.21 15:12
propunerea financiara (oferta).semnat (1).pdf propunerea financiara (oferta).semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
- propunere financiară
14.09.21 15:12
caiet de sarcini bcs.semnat-1.pdf caiet de sarcini bcs.semnat-1.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini-
14.09.21 16:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 728 492,53 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pentru ofertele care au îndeplinit cerințele minime, prescripțiile, caracteristicile tehnice descrise în documentația de atribuire cel mai mic preț și corespunderea cerințelor înaintate. În urma aplicării criteriului de atribuire a fost declarat cîștigător SRL Verilaproiect.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Moldsercon

Preţul ofertei: 735 010,66 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL "Muntean-Confinis"

Preţul ofertei: 805 398 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări