1
Perioada de actualizare
de la 14.09.2021 14:34
până la 24.09.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2021 13:00
până la 06.10.2021 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 765 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2021, 14:34 - 24 sept 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2021, 13:00 - 6 oct 2021, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a sediului Procuraturii raionului Nisporeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Meteoglo
Telefonul de contact
+37378102285
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2021, 14:34
Data ultimilor modificări
15 sept 2021, 10:34
Achizitii.md ID
21044234
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare (6).semnat.pdf anunț de participare (6).semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare
14.09.21 14:34
documentația standard (3).semnat.pdf documentația standard (3).semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
14.09.21 14:34
duae (1).semnat.pdf duae (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
14.09.21 14:34
caiet de sarcini nisporeni.rtf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
15.09.21 10:34
Data:
15 sept 2021, 10:17
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, in caietul de sarcini obiectul achizitiei este scris "Reconstructia cladirii administrative de tip P si proiectarea anexei de tip P pe terenul cu nr. cad. 3101219.084, situata pe str. Igor Sevciuc, nr.5, or. Criuleni (2-1-1 SA)". S-a comis o eroare?
Răspuns (15 sept 2021, 10:36):
Buna ziua. Documentul atasat a fost shimbat.
Data:
15 sept 2021, 14:12
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, pozitia 15 indicati va rog cantitatea de coltare de aluminiu necesare
Răspuns (16 sept 2021, 09:14):
Buna ziua. Agentul economic de sinestătător indică inclusiv coltarele din aluminiu folosite pe parcursul efectuării lucrărilor de tencuieli cu amestec uscat.
Data:
15 sept 2021, 14:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, pozitia 47 specificati va rog ce este necesar uscator de miini sau distribuitor de sapun lichid
Răspuns (16 sept 2021, 09:16):
Buna ziua. Uscator de miini
Data:
15 sept 2021, 14:15
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, pozitia 56 indicati tipul corpului de iluminat
Răspuns (16 sept 2021, 09:17):
Buna ziua. Plafoane simple.
Data:
15 sept 2021, 14:16
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, pozitiile 57 si 58 indicati va rog tipul automatele necesare de montat
Răspuns (16 sept 2021, 09:18):
Buna ziua. Conform condițiilor caietului de sarcini.
Data:
15 sept 2021, 14:17
Subiectul întrebării:
Garantie bancara
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (15 sept 2021, 15:34):
Autoritatea contractantă: Procuratura Generală a Republicii Moldova reprezentată prin Procurorul General, Alexandr STOIANOGLO Adresa poștală: Republica Moldova: mun. Chișinău bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 73, Cod IBAN: MD17TRPCAA518410B00407AA Banca: Ministerul Finanțelor-Trezoreria de stat Cod bancă: TREZMD2X Cod fiscal: 1006601003865
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.