1
Perioada de actualizare
de la 14.09.2021 10:26
până la 20.09.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.09.2021 10:00
până la 28.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 583 333 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2021, 10:26 - 20 sept 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 sept 2021, 10:00 - 28 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini înaintat de Beneficiar
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
0237-2-36-30
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2021, 9:46
Data ultimilor modificări
17 sept 2021, 16:02
Valoarea estimată (fără TVA)
583 333 MDL
Achizitii.md ID
21044220
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Durata contractului
30 sept 2021 10:25 - 30 dec 2022 10:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
,,Reparația capitală a birourilor Consiliului raional Strașeni” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
documentul unic de achiziție european..docx
Documentele la ofertă
-
14.09.21 10:26
documentaţia standard (lucrări).docx
Documentele la ofertă
-
14.09.21 10:26
caiet de sarcini pentru lucrari.pdf caiet de sarcini pentru lucrari.pdf
Documentele la ofertă
-
15.09.21 13:34
anunț de participare nr. 10.2021.pdf anunț de participare nr. 10.2021.pdf
Documentele la ofertă
-
17.09.21 16:02
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Muntean-Confinis"

Preţul ofertei: 533 968 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 559 249,30 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări