1
Perioada de actualizare
de la 13.09.2021 13:56
până la 23.09.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.09.2021 11:00
până la 27.09.2021 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 233 333 MDL
Perioada clarificărilor: 13 sept 2021, 13:56 - 23 sept 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 sept 2021, 11:00 - 27 sept 2021, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament pentru tipar
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 909
Datele achizitiei
Data publicării
13 sept 2021, 13:38
Data ultimilor modificări
14 sept 2021, 16:44
Valoarea estimată (fără TVA)
233 333 MDL
Achizitii.md ID
21044188
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
1 oct 2021 13:51 - 30 dec 2021 13:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament pentru tipar CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare sistem de implicuire.docx
Documentele la ofertă
-anunț de participare
13.09.21 13:56
duae_ro_0 (1).semnat.pdf duae_ro_0 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
13.09.21 13:56
documentatia_standard_bunuri (1).semnat.pdf documentatia_standard_bunuri (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia_standard
13.09.21 13:56
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
13.09.21 13:56
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
-documentatia_standard
13.09.21 13:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 147 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț, corespunderea specificației tehnice, corespunderea termenilor de referință și cerințele obligatorii solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări