+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 10.09.2021 16:17
până la 29.09.2021 10:00
au rămas 12 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 29.09.2021 10:00
până la 02.10.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 3 835 258,33 MDL
Perioada clarificărilor: 10 sept 2021, 16:17 - 29 sept 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 sept 2021, 10:00 - 2 oct 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Lucrări de reparație capitală str. Haiducilor și str-la 1 Sihastrului din or.Codru
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tărîță Mihaela
Telefonul de contact
022792743
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
10 sept 2021, 16:17
Data ultimilor modificări
10 sept 2021, 16:17
Achizitii.md ID
21044158
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.semnat .pdf ds_lucrari.semnat .pdf
Documentele la ofertă
-
10.09.21 16:17
anunț_de_participare_semnat.pdf anunț_de_participare_semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
10.09.21 16:17
duae_0 (1).semnat.pdf duae_0 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
10.09.21 16:17
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".