1
Perioada de actualizare
de la 09.09.2021 14:43
până la 16.09.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2021 10:00
până la 23.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 348 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 sept 2021, 14:43 - 16 sept 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2021, 10:00 - 23 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a clădirii din str. Cojocarilor,9
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2021, 14:38
Data ultimilor modificări
10 sept 2021, 8:36
Valoarea estimată (fără TVA)
348 000 MDL
Achizitii.md ID
21044119
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
30 sept 2021 14:42 - 31 dec 2021 14:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a clădirii din str. Cojocarilor,9 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
9.09.21 14:43
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
9.09.21 14:43
documentatie de atribuire.signed.pdf documentatie de atribuire.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
10.09.21 08:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 243 962,93 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL IQ Fenster

Preţul ofertei: 274 817,74 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă de operatorul economic este conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 284 272,25 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 298 588,94 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări