1
Perioada de actualizare
de la 09.09.2021 10:46
până la 14.09.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.09.2021 14:00
până la 20.09.2021 21:00
3
Licitaţie
21.09.2021 11:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 900 MDL
Perioada clarificărilor: 9 sept 2021, 10:46 - 14 sept 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 sept 2021, 14:00 - 20 sept 2021, 21:00
Începutul licitației: 21 sept 2021, 11:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Suport de întârziere a hârtiei, M118 Retard Pad, Part Number 019K98722
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Macari
Telefonul de contact
0(22)820-196
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2021, 10:04
Data ultimilor modificări
9 sept 2021, 10:46
Valoarea estimată (fără TVA)
900 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
9 MDL
Achizitii.md ID
21044095
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Durata contractului
27 sept 2021 18:00 - 30 dec 2021 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Suport de întârziere a hârtiei, M118 Retard Pad, Part Number 019K98722 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare consumabile 2 .docx
tenderNotice
anunț de participare
9.09.21 10:46
documentatia standard consumabile it 2.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
9.09.21 10:46
duae consumabile it 2.doc
Documentele la ofertă
duae
9.09.21 10:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta operatorului economic corespunde solicitării.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări