1
Perioada de actualizare
de la 08.09.2021 15:20
până la 13.09.2021 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 13.09.2021 15:30
până la 21.09.2021 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 637,50 MDL
Perioada clarificărilor: 8 sept 2021, 15:20 - 13 sept 2021, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 13 sept 2021, 15:30 - 21 sept 2021, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reconstrucție a Sectorului de Poliție nr.3 „Vinogradovca” al Inspectoratului de Poliție Taraclia - Repetat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corduneanu Elena
Telefonul de contact
022-868-066
Datele achizitiei
Data publicării
8 sept 2021, 15:03
Data ultimilor modificări
8 sept 2021, 15:20
Valoarea estimată (fără TVA)
250 637,50 MDL
Achizitii.md ID
21044069
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
4 oct 2021 15:19 - 31 dec 2021 15:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reconstrucție a Sectorului de Poliție nr.3 „Vinogradovca” al Inspectoratului de Poliție Taraclia - Repetat CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini finisare obiect ,,vinogradovca ,,al ip taraclia.doc
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
8.09.21 15:20
anunț de participare (2).docx
Documentele la ofertă
anunț de participare
8.09.21 15:20
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
8.09.21 15:20
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
documentația standard
8.09.21 15:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL LIAICUL

Preţul ofertei: 291 419,84 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări