1
Perioada de actualizare
de la 08.09.2021 15:20
până la 13.09.2021 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 13.09.2021 15:30
până la 21.09.2021 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 637,50 MDL
Perioada clarificărilor: 8 sept 2021, 15:20 - 13 sept 2021, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 13 sept 2021, 15:30 - 21 sept 2021, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reconstrucție a Sectorului de Poliție nr.3 „Vinogradovca” al Inspectoratului de Poliție Taraclia - Repetat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corduneanu Elena
Telefonul de contact
022-868-066
Datele achizitiei
Data publicării
8 sept 2021, 15:03
Data ultimilor modificări
8 sept 2021, 15:20
Valoarea estimată (fără TVA)
250 637,50 MDL
Achizitii.md ID
21044069
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
4 oct 2021 15:19 - 31 dec 2021 15:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reconstrucție a Sectorului de Poliție nr.3 „Vinogradovca” al Inspectoratului de Poliție Taraclia - Repetat CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini finisare obiect ,,vinogradovca ,,al ip taraclia.doc
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
8.09.21 15:20
anunț de participare (2).docx
Documentele la ofertă
anunț de participare
8.09.21 15:20
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
8.09.21 15:20
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
documentația standard
8.09.21 15:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL LIAICUL

Preţul ofertei: 291 419,84 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări