1
Perioada de actualizare
de la 08.09.2021 10:24
până la 13.09.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.09.2021 10:00
până la 21.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 514 398,04 MDL
Perioada clarificărilor: 8 sept 2021, 10:24 - 13 sept 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 sept 2021, 10:00 - 21 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţii capitale a clădirii Primăriei or. Floreşti
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), or. Floresti, str. Stefan cel Mare si Sfint 32
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iurie Gangan
Telefonul de contact
0250-22244
Datele achizitiei
Data publicării
8 sept 2021, 10:19
Data ultimilor modificări
8 sept 2021, 16:05
Valoarea estimată (fără TVA)
514 398,04 MDL
Achizitii.md ID
21044044
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), or. Floresti, str. Stefan cel Mare si Sfint 32
Durata contractului
23 sept 2021 10:14 - 31 dec 2021 10:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
8.09.21 10:24
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
8.09.21 10:24
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
8.09.21 10:24
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
8.09.21 16:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DATACONS SERVICE

Preţul ofertei: 406 481,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform deciziei grupului de lucru nr.23 din 23.09.2021
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL CLEMANTIN

Preţul ofertei: 407 724,88 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

FLERIXON

Preţul ofertei: 566 282,30 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări