Lucrări de reparaţii capitale a clădirii Primăriei or. Floreşti
până la 13.09.2021 10:00
până la 21.09.2021 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 3996ac8b-fc57-48f5-bd89-358b379d710f
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 3996ac8b-fc57-48f5-bd89-358b379d710f
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
DATACONS SERVICE
SRL CLEMANTIN
FLERIXON
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".