1
Perioada de actualizare
de la 08.09.2021 09:12
până la 20.09.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.09.2021 09:00
până la 24.09.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 692 821,72 MDL
Perioada clarificărilor: 8 sept 2021, 9:12 - 20 sept 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 sept 2021, 9:00 - 24 sept 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a acoperișului în cadrul Serviciului Tehnologii Informaționale str.V.Alecsandri,42
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 909
Datele achizitiei
Data publicării
8 sept 2021, 9:02
Data ultimilor modificări
9 sept 2021, 17:20
Valoarea estimată (fără TVA)
692 821,72 MDL
Achizitii.md ID
21044036
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
1 oct 2021 09:10 - 31 dec 2021 09:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a acoperișului în cadrul Serviciului Tehnologii Informaționale str.V.Alecsandri,42 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare acoperis.docx
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
8.09.21 09:12
caiet de sarcini_acoperis (1).pdf caiet de sarcini_acoperis (1).pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
8.09.21 09:12
ds_lucrari.semnat.pdf ds_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
8.09.21 09:12
duae_ro_.semnat.pdf duae_ro_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
8.09.21 09:12
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
DUAE
8.09.21 09:12
anunt_de_participare acoperis.semnat.pdf anunt_de_participare acoperis.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
8.09.21 09:12
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
9.09.21 17:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL «Granit-Grand Lux»

Preţul ofertei: 544 576,74 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cerintelor stipulate in caietul de sarcini si cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări