1
Perioada de actualizare
de la 06.09.2021 15:31
până la 10.09.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.09.2021 13:00
până la 22.09.2021 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 35 200 MDL
Perioada clarificărilor: 6 sept 2021, 15:31 - 10 sept 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 sept 2021, 13:00 - 22 sept 2021, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea sistemelor de operare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Psenitchi Olesea
Telefonul de contact
060666618
Datele achizitiei
Data publicării
6 sept 2021, 15:31
Data ultimilor modificări
7 sept 2021, 14:51
Achizitii.md ID
21043967
CPV
48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
invitatie concurs_sisteme de operare_a.2021.pdf invitatie concurs_sisteme de operare_a.2021.pdf
Documentele la ofertă
Sisteme de operare -Pre installed licensed operating system with Active Directory domain support (Eng), 64 bit
7.09.21 14:51
Data:
7 sept 2021, 10:10
Subiectul întrebării:
Anunțuil de participare.
Întrebare:
Buna ziua, pe platforma achiziții.md, sunt plasate 2 proceduri de achiziție cu nr. 21043967 și 21043946, în ambele anunțuri de participare este același caiet de sarcini. Vor fi 2 licitații separate? De ce în documentele obligatorii este solicitată ștampila umedă în moment ce toți operatorii dispun de semnătura electronică?
Răspuns (7 sept 2021, 10:58):
Buna ziua, dat fiind faptul ca codul CPV difera, se poate publica intr-o achizitie daca corespund primele 3 cifre, s-a disperdat in 2 proceduri, si codul IBAN difera pentru incheiarea contractului. Ce tine la compartimentul "documentele obligatorii" ștampila umedă, in caz ca nu e posibil de aplicat semnătura electronică, in procesul de incheiere a contractelor anul curent am avut si cazuri de imposibilitate de aplicare a semnaturii electronice, vom corecta Invitatia.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.